Щомісяця "Пульс" опрацьовує понад 400 звернень

З початку року на антикорупційний сервіс Міндоходів „Пульс” звернулося 2827 громадян. Розгляд 95%, або 2678 звернень вже завершено, про вжиті заходи заявників поінформовано.

Переважна більшість платників дзвонили з питань діяльності податкових органів Міндоходів. За цією тематикою надійшло понад 88% звернень. Митної справи стосувалися 11,3% дзвінків.

Як і раніше найбільше платників податків цікавила організація роботи підрозділів Міндоходів – 42% звернень на „Пульс” були саме з цього приводу.

Майже 30% платників вирішили за допомогою сервісу проблеми, які виникли при поданні електронної звітності та реєстрації податкових накладних. На затримку митного оформлення товарів поскаржилися 7% громадян. Про корупційні дії працівників Міндоходів повідомили 3,7% заявників. Переважна більшість звернень були оперативно опрацьовані протягом однієї доби.

Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення представників бізнесу з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Хотите быть в курсе важнейших событий? Подписывайтесь на АНТИРЕЙД в соцсетях.
Выбирайте, что вам удобнее:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твиттер twitter.com/antiraid

0 ответы

Ответить

Хотите присоединиться к обсуждению?
Не стесняйтесь вносить свой вклад!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *