Щомісяця "Пульс" опрацьовує понад 400 звернень

З початку року на антикорупційний сервіс Міндоходів „Пульс” звернулося 2827 громадян. Розгляд 95%, або 2678 звернень вже завершено, про вжиті заходи заявників поінформовано.

Переважна більшість платників дзвонили з питань діяльності податкових органів Міндоходів. За цією тематикою надійшло понад 88% звернень. Митної справи стосувалися 11,3% дзвінків.

Як і раніше найбільше платників податків цікавила організація роботи підрозділів Міндоходів – 42% звернень на „Пульс” були саме з цього приводу.

Майже 30% платників вирішили за допомогою сервісу проблеми, які виникли при поданні електронної звітності та реєстрації податкових накладних. На затримку митного оформлення товарів поскаржилися 7% громадян. Про корупційні дії працівників Міндоходів повідомили 3,7% заявників. Переважна більшість звернень були оперативно опрацьовані протягом однієї доби.

Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення представників бізнесу з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *