Урегульовано порядок розгляду скарг у сфері реєстрації бізнесу і нерухомості

Затверджено Порядок розгляду скарг у сфері державної реєстрації, зокрема, у сфері реєстрації суб’єктів господарювання і нерухомості, що діє вже з 01.01.2016.

Скарги на рішення, дії або бездіяльність держреєстратора, суб’єкта держреєстрації, територіального органу Мін’юсту розглядають Мін’юст та його територіальні органи за заявою особи, яка вважає, що її права порушено.

Таку заяву скаржник подає винятково у письмовій формі. Крім обов’язкових відомостей, передбачених законодавством, заява має містити ще й відомості про:

бажання скаржника та/або його представника взяти участь у розгляді відповідної скарги по суті;

один зі способів, у який скаржник бажає отримати повідомлення про зазначений розгляд.

Розгляд скарг здійснюється у строки, встановлені для звернень громадян (зокрема, впродовж місяця від дня їх надходження), що обраховуються з моменту реєстрації скарги її суб’єктом розгляду.

При розгляді скарги по суті встановлюються наявність чи відсутність обставин, що обгрунтовують вимоги і заперечення скаржника, зазначених у скарзі, інші обставини, що мають значення для об’єктивного розгляду скарги. У тому числі шляхом перевірки відомостей, що містяться в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно чи Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, і за потреби витребування документів, пояснень тощо у суб’єкта оскарження.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *