СБУ закрила call-центр, через який обдзвонювали позичальників "Михайлівського"

Служба безпеки України в офіційній заяві повідомила, що її співробітники спільно з прокуратурою припинили у Києві діяльність call-центру, через який (цитата) «незаконно вимагалися гроші боржників банку ‘Михайлівський’ в інтересах колишнього власника установи».

«У рамках досудового розслідування за ч. 5 ст. 191 та ст. 218-1 щодо розкрадання коштів банку колишнім власником, правоохоронці встановили, що зловмисники передали частину боргових зобов’язань ‘Михайлівського’ іншій фінансовій структурі. Ділки, через підконтрольний столичний call-центр, незаконно телефонували позичальникам банку з вимогами сплатити гроші на її рахунки.

Під час обшуків у приміщеннях call-центру, оперативники СБ України виявили списки вкладників банку, базу даних боржників, близько тисячі порожніх та заповнених бланків ‘Банк ‘Михайлівський’, велику кількість сім карт, з яких здійснювалися телефонні дзвінки клієнтам.

Діяльність call-центру припинено. Доручення перевірити, у рамках кримінального провадження, законність вимагання грошей з позичальників банку дав СБУ Президент України під час зустрічі з клієнтами ‘Михайлівського’. Триває досудове слідство», – йдеться в повідомленні СБУ.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *