У 2016 році Національний банк України отримав на 5,98% менше звернень громадян, ніж за 2015 рік
У 2016 році кількість звернень громадян до Національного банку України скоротилася: центральний банк отримав 83 651 звернення, що на5 318 звернень менше, ніж за 2015 рік.
Більшість звернень громадян надходила до Національного банку за телефонною «гарячою лінією» – 36,96% (30 919 звернень). Другим найбільш популярним каналом було пряме спілкування з громадянами в регіонах України – 22,97% (19 212 звернень). Громадяни також зверталися до Національного банку за телефонною довідкою – 21,17% (17 708 звернень), поштою – 16,29% (13 625), а також електронною поштою (e-mail) – 2,61% (2 187).
Топ-тематики звернень за цей період залишися незмінними, це :
- відносини за кредитними договорами (4 564 звернення або 27,9% від загальної кількості);
- питання банківського нагляду (3 477 або 21,3%);
- відносини за депозитними договорами (2 203 або 13,5%).
Усі звернення громадян було належним чином вивчено співробітниками Національного банку та вжито відповідних заходів. Так, надано роз’яснення і позитивно вирішено 12 895 звернень, іще 173 звернення перебувають у роботі. Решта звернень розглянута відповідно до статей 5, 7, 8 і 17 Закону України ‘Про звернення громадян’ – їх надіслано за належністю, ураховано в роботі, повернуто авторам тощо.
Нагадаємо, публікація даних про проходження, стан та характер виконання розгляду звернень громадян у Національному банку за 2016 рік здійснюється центральним банком задля забезпечення виконання законодавства України про звернення громадян.
Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!