Топ-10 страховиків займають 53.6% ринку ОСЦПВ

МТСБУ оприлюднила статистичні показники діяльності страховиків у другому кварталі 2017 року.

У другому кварталі 2017 року страховики отримали більше 1 млрд. грн. страхових премій за договорами ОСЦПВ. При цьому топ-10 страховиків за сумою  премій залишилась майже незмінною. Питома вага ТОП-10 в загальній сумі страхових премій складає 53,6%.

При цьому, майже усі компанії-лідери по залученню страхових премій є лідерами і з страхових виплат. Питома вага ТОП-10 за сумою виплат складає 52,9% в сумі всіх страхових виплат.

ТОП-10 СК за сумою страхових премій

ТОП-10 СК за сумою страхових виплат

Назва СК

Сума премій, грн.

Назва СК

Сума виплат, грн.

ПАТ ‘НАСК ‘ОРАНТА’

84 577 432,78

ПрАТ ‘СК ‘ПРОВІДНА’

36 432 422,23

ПрАТ ‘СК ‘ПРОВІДНА’

75 725 355,19

АТ ‘СК ‘АХА Страхування’

33 070 233,72

ПрАТ ‘СГ ‘ТАС’

74 796 873,98

ПАТ ‘НАСК ‘ОРАНТА’

30 161 656,78

ПрАТ  ‘УСК  ‘Княжа Вієнна Іншуранс Груп’

52 673 178,77

ПрАТ ‘СГ ‘ТАС’

27 829 618,19

ПрАТ ‘УПСК’

50 616 505,64

ПрАТ СК ‘ПЗУ Україна’

24 654 660,28

ПрАТ СК ‘ПЗУ Україна’

46 108 782,41

ПрАТ  ‘УСК  ‘Княжа Вієнна Іншуранс Груп’

23 897 437,07

ПрАТ ‘СК ‘УНІКА’

42 885 195,64

ПрАТ ‘СК ‘УНІКА’

22 971 915,84

АТ ‘СК ‘АХА Страхування’

42 330 194,92

ПрАТ ‘УПСК’

20 727 944,41

ТДВ ‘СТ ‘ДОМІНАНТА’

38 827 305,73

ТДВ ‘СТ ‘ДОМІНАНТА’

15 929 225,02

ПрАТ ‘СК ‘ЮНІВЕС’

36 254 553,09

ПАТ ‘СК ‘Країна’

13 233 230,18

Середній строк врегулювання збитків в другому кварталі 2017 року склав 106 днів від дати ДТП. Слід зауважити, що відбувається постійне збільшення кількості справ, що врегульовуються у строк до 90 днів та до 120 днів від дати ДТП. Проте розгляд судових справ, що стосуються складних ДТП, в тому числі, таких, де завдано збитків життю та здоров’ю людей, іноді триває роками. Збільшують середній строк врегулювання також регресні вимоги між страховиками, які іноді подаються через кілька років після ДТП.  Тому, враховуючі загальний інтерес до показника «середній строк врегулювання», було вирішено розділити справи, врегульовані до 1 року та після 1 року з дати ДТП. Кількість  вимог за шкоду майну, строк врегулювання яких складає більше 1 року, є незначною – всього 2,6% від загальної кількості врегульованих збитків.

Кількість скарг на страхові компанії протягом останнього кварталу зросла вдвоє і склала 444 скарги. Причому, третина скарг стосувались дій однієї компанії – СК «Європейський страховий союз». Також значна кількість  скарг отримана на дії  СК «УТСК», СК «Еталон», СК «Киів Ре» та ТДВ ‘СТ ‘ДОМІНАНТА’.

Зростання кількості скарг відбувається на фоні зростання загальної кількості звернень за страховими випадками. Середньоринковий показник співвідношення скарг до кількості врегульованих справ складає 1,36%.

Зі звітом можно ознайомитись тут.

‘Скарги – це індикатор того, чи задоволені клієнти страховою послугою, яку вони отримали в компанії, повноти та своєчасності виплати. Відсутність якісного обслуговування та врегулювання суттєво знижує позицію страховика в очах клієнта. Закликаю споживачів зважати на показник рівня скарг потерпілих при виборі компанії для укладання договору ОСЦПВ», – наголосив Володимир Шевченко, генеральний директор МТСБУ.

 

 

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *