Діє новий порядок електронної реєстрації ФОП

З 2 січня набрав чинності наказ Мін’юсту від 29.12.2018 р. № 4146/5, яким внесено зміни до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.

Документом, зокрема, уточнюється порядок реєстрації за заявами, які подаються в електронній формі. Так, заява формується заявником в електронній формі з обов’язковим долученням до неї оригіналів електронних документів для держреєстрації, повідомляє «Вісник» ДФСУ.

Плата за надання адміністративних послуг здійснюється на порталі електронних сервісів з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.

Якщо під час розгляду заяви та документів для державної реєстрації держреєстратором встановлено наявність зареєстрованих у ЄДР інших пакетів документів для держреєстрації щодо цього самого суб’єкта, наступний пакет документів розглядається після проведення держреєстрації чи відмови в такій реєстрації на підставі зареєстрованих раніше заяви та документів.

Документи, що містять більше однієї сторінки, скануються в один файл. У разі перевищення допустимого для завантаження файла розміру такий файл розділяється на декілька файлів.

Електронні копії документів мають бути придатні для сприйняття їх змісту.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *