Дослідження GlobalData: Кіберризики та вартість страховки зросли для 50% підприємств

Дослідження GlobalData: Кіберризики та вартість страховки зросли для 50% підприємств

Опитування щодо кіберстрахування малого та середнього бізнесу GlobalData SME Insurance Survey показує, що майже 50% середніх та малих підприємств (МСП) усвідомлюють, що кіберризики, з якими вони стикаються, після пандемії значно зросли.

МСП найбільше усвідомлюють зростаючі ризики – 49,3% заявили, що їхні кіберризики певною мірою зросли з початку пандемії. Зростання тарифів та скорочення лімітів на кіберпокриття є відповіддю на цю тенденцію. Про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «Форіншурер».

Страхове опитування показує, що багато малих і середніх підприємств усвідомлюють зростаючі кіберризики, з якими вони стикаються після початку пандемії. Усвідомлення змінює динаміку управління кіберризиками, висуваючи обмеження шкоди на перший план і, як наслідок, звертаючи увагу на виявлення атак.

Ця цифра зменшується із збільшенням розміру бізнесу, так само вказують 36,6% малих компаній, 27% мікропідприємств та 16,6% ФОП.

Виявлення того, коли зловмисник має доступ або намагається отримати доступ до систем організації, є основою, на якій будуються реагування та відновлення. І це елемент, користь від якого можна виміряти грошима. Середня вартість кіберзлому, який тривав 200 днів і більше, становила 4,86 мільйона доларів, повідомляє технологічна компанія IBM у своєму звіті «Вартість витоку даних».

Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Такі суми підкреслюють важливість виявлення для управління кіберризиками компаній, згідно з опитуванням Beinsure Cyber Risk Detection Survey. І вони підкреслюють, чому аналітики вважають ефективне кібервиявлення невід’ємною частиною управління кіберризиками та потенційним фактором оцінки кредитоспроможності емітентів.

Кіберстрахування більше не вважається аксесуаром, який приємно мати для бізнесу. У 2023 році його важливість лише зросте, оскільки покриття стане знаком схвалення, що вказує на міцну позицію організації щодо кібербезпеки для клієнтів, партнерів і колег.

Відповідно до дослідження Cyber Insurance Trends, щоб отримати страхове покриття, компанії повинні продемонструвати хороші облікові дані про «кіберздоров’я», створюючи порочне коло, коли жодна ціль не може бути досягнута без досягнення іншої.

Згідно з опитуванням, проведеним компанією Datto у 2023 році, багато причин, чому компанії стикаються з проблемами кібербезпеки, пов’язані з людськими помилками, а не з дефектами систем захисту.

Основними причинами, які респонденти називали проблемами кібербезпеки, були фішингові електронні листи (37%), шкідливі веб-сайти (27%), слабкі паролі (24%), погана практика користувача (24%) і відсутність навчання кінцевого користувача кібербезпеці (23%) та адміністратрування (19%).

Це свідчить про те, що навчання користувачів і належна практика кібербезпеки повинні залишатися основними напрямками для бізнесу, коли вони мають справу з кіберзагрозами.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *