Facebook змінив політику щодо компаній

Засновник Facebook Марк Цукерберг вчора на своїй сторінці розповів, що алгоритм відображення записів в стрічках користувачів незабаром різко зміниться. Користувачі бачитимуть в своїй стрічці більше постів від людей, і менше постів від компаній.

І хоча Цукерберг пояснює все це турботою про людей, про реальні мотиви ми можемо лише здогадуватись.

За словами Марка, стрічка новин в Facebook зміниться так, щоб користувачі могли приділити більше уваги повідомленнями від близьких. Це стане відповіддю на наплив реклами, відео та політичних новин.

Цукерберг пояснив, що став отримувати все більше скарг на те, що масово вироблений контент починає витісняти з новинних стрічок повідомлення від близьких і друзів. «Легко зрозуміти, як це сталося. За останні кілька років відео та інший публічний контент вибуховими темпами поширювалися на Facebook. Через це в вашій стрічці з’являється все більше публічних записів, число записів від друзів і родичів зменшується. Це змінило баланс і відсунуло нас від найбільш важливої справи, для якої призначений Facebook – допомагати нам спілкуватись», – пояснив він.

За його словами, команда соціальної мережі відчуває свою відповідальність за те, щоб Facebоok був не просто засобом розваги, але і сприяв «благополуччю» користувачів. Дослідження показали, зазначає Цукерберг, що соціальні мережі несуть благо тоді, коли використовуються для підтримки контакту між окремими людьми. Перегляд відео та читання статей, хоча і можуть бути більш інформативними, не допомагають соціальній комунікації. Тому порядок формування новинної стрічки буде змінений, і в ній з’явиться більше повідомлень від друзів.

«Хочу пояснити: я готовий до того, що після цих змін скоротиться час, який люди проводять на Facebook, а деякі засоби взаємодії перестануть бути популярними. Але я також сподіваюся, що час, який ви будете тут проводити, стане більш цінним », – написав Цукерберг.

У Facebook діє алгоритм Edge Rank, що відповідає за формування новинної стрічки, і який відбирає найважливіші для користувача повідомлення. Відмовлятися від хронологічного відображення соцмережа вирішила з 2006 року, хоча можливість переключитися на перегляд всіх повідомлень є в налаштуваннях.

Facebook випустив окреме відео, в якому детальніше пояснив, як зміниться алгоритм ранжування контенту в стрічці нови користувача:



Що ж могло змусити Цукерберга так різко розвернути Facebook? Є кілька версій.

Перша – це зростання тиску на соцмережу як з боку влади США, так і з боку суспільства через нездатність боротись з фейковими новинами. Є думка, що у середньотерміновій перспективі Facebook програє боротьбу з фейками, оскільки алгоритми спецслужб та окремих компаній, які їх поширюють, будуть лише покращуватись.

Друга – це банальне бажання заробити більше на корпораціях. Фейсбук є лідером за кількістю часу, який люди щоденно тратять. Це найвпливовіший медіа-канал у світі. І Фейсбук хоче більше заробляти грошей завдяки тому, що ціна на рекламу зросте. Компаніям доведеться платити не лише за виготовлення матеріалів для розміщення на своїх сторінках, а й суттєво збільшити й так вже не малі кошти на рекламу цих постів.

Третя – стрічка новин у Фейсбуку дійсно стала занадто перевантажена різноманітним трешовим контентом. І користувачі шукають для себе більш зручні гавані. Наприклад, протягом минулого року кількість молоді у віці до 21 року, які користуються Фейсбуком, постійно знижувалась. Вони міняли Фейсбук на месенджери або інші, більш зручні сервіси соціальної взаємодії.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *