Європейські виробники продуктів відмовляються від шринкфляції

Європейські виробники продуктів відмовляються від шринкфляції

Напевно, вам доводилося стикатися з упаковкою, в якій замість звичного кілограма або літра міститься 850 гр. або 920 мл продукту. В Європі вирішили боротися із таким обманом покупців.

Так, міністерство економіки Франції готує законопроект, згідно з яким виробників зобов’яжуть максимально помітно для покупців вказувати на упаковці інформацію про зміну ваги та обсягу продукту, про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «Закон і Бізнес».

Таке явище, коли товари менших обсягів продаються в упаковці звичних розмірів без зниження ціни, отримало назву «шринкфляція».

Деякі французькі мережі супермаркетів Carrefour та Intermarché, не чекаючи рішення законодавців, з власної ініціативи почали клеїти спеціальні наклейки на продукти, які стали жертвами «шринкфляції».

Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.

У Німеччині, у свою чергу, розробляються поправки до законодавства, які заборонять продавати товари меншого обсягу в упаковці звичних розмірів.

Захисники прав споживачів у ФРН вже давно критикують «оманливі упаковки» та називають його черговим способом обману споживачів та шахрайством. Активісти навіть запустили спеціальний сайт, де публікують інформацію про такі продукти.

До речі, подібна практика полегшення продуктів в упаковці давно прижилася і в Україні. Наприклад, вже рідко зустрінеш молоко у пляшці об’ємом в 1 літр, а віднедавна і пачка вершкового масла зменшилася у вазі до 180 замість звичних 200 гр.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *