Куди подавати скарги після ліквідації Нацфінпослуг

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг» від 12.09.2019 №79-ІХ (далі – Закон) визначено перерозподіл та консолідацію функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг.

Пунктом 7 розділу II Закону встановлено, що Національний банк УкраїниНаціональна комісія з цінних паперів та фондового ринку з 1 липня 2020 року є правонаступниками Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, у здійсненні повноважень та виконанні функцій з державного регулювання та нагляду у сфері ринків фінансових послуг у межах повноважень, встановлених Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг».

У зв’язку з чим, скарги споживачів ринків фінансових послуг просимо направляти до:

Національного банку України

  • на електронну скриньку nbu@bank.gov.ua
  • документи в паперовій формі:

 засобами поштового зв’язку на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9;

 через шафу для приймання документів, що установлена за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 11-б.

Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку

  • на електронну скринькуinfo@nssmc.gov.ua
  • документи в паперовій формі:

 — засобами поштового зв’язку на адресу: 01001, м. Київ, вул. Московська 8, корпус 30;

— через скриню для приймання документів, що установлена за адресою: м. Київ, вул. Московська 8, корпус 30.

Хотите быть в курсе важнейших событий? Подписывайтесь на АНТИРЕЙД в соцсетях.
Выбирайте, что вам удобнее:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твиттер twitter.com/antiraid

0 ответы

Ответить

Хотите присоединиться к обсуждению?
Не стесняйтесь вносить свой вклад!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *