МТСБУ оприлюднило показники діяльності страховиків за 4 квартал 2017 року

МТСБУ оприлюднило показники діяльності страхових компаній – членів МТСБУ за результатами четвертого кварталу 2017 року, а також графічний інформер «світлофор», що дозволяє клієнту швидко і зручно обрати страхову компанію.

ТОП-10 СК за сумою страхових премій

ПАТ “НАСК “ОРАНТА”

100 823198,13

АТ “СГ “ТАС” (приватне)

86 497441,22

ПрАТ “СК “ПРОВІДНА”

65 550 010,00

ПрАТ “УПСК”

50 263 069,61

ПрАТ  “УСК  “Княжа Вієнна Іншуранс Груп”

49 709 332,27

ПрАТ СК “ПЗУ Україна”

46 778 557,32

ПрАТ “СК “УНІКА”

41 506 953,90

АТ “СК “АХА Страхування”

33 644 733,76

ТДВ “СТ “ДОМІНАНТА”

32 524 782,78

ПРАТ “СК  “АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ”

32 256 578,57

 ТОП-10 СК за сумою страхових виплат

ПрАТ “СК “ПРОВІДНА”

43 853 367,86

АТ “СГ “ТАС” (приватне)

41 477 005,22

ПрАТ СК “ПЗУ Україна”

40 112 505,04

ПАТ “НАСК “ОРАНТА”

33 488 383,78

ПрАТ  “УСК  “Княжа Вієнна Іншуранс Груп”

33 120 206,09

АТ “СК “АХА Страхування”

28 637 065,30

ПрАТ “СК “УНІКА”

25 049 793,63

ПрАТ “УПСК”

20 596 749,06

ПРАТ СК “ВУСО”

16 288 797,36

ПрАТ “СК “ЮНІВЕС”

16 149 656,84

В четвертому кварталі страховики врегулювали 32,4 тис. страхових вимог і відшкодували потерпілим 504,1 млн.грн.

Середній строк врегулювання майнових збитків в четвертому кварталі 2017 року склав 89 днів. При цьому в строк до 90 днів врегульовується 56,6% страхових звернень, а у строк до 120 днів 74,6% звернень. У 29 страховиків середній строк врегулювання складає менше 90 днів від дати ДТП. Однією з причин скорочення швидкості врегулювання є популяризація серед водіїв врегулювання за допомогою «європротоколу», в тому числі електронного «європротоколу».  При такому способі врегулювання у потерпілого не виникає необхідність звертатись до поліції чи отримувати рішення суду про визнання вини, що суттєво скорочує строк врегулювання. За результатами 2017 року кожне четверте звернення до страховиків за відшкодуванням за договорами ОСЦПВ було оформлене за допомогою «європротоколу».

У четвертому кварталі 2017 року МТСБУ отримано 399 скарг від страхувальників на дії страховиків. При цьому 38% усіх скарг (152 скарги) стосувались дій страхової компанії «Домінанта». Також найгірші показники за кількістю та питомою вагою скарг у СК «Київ Ре» – 18 скарг (11,7% загальної кількості врегульованих компанією вимог), СК «Альфа-Гарант» – 19 скарг (2,23%), СК «Юнівес» – 25 скарг (2,46%), СК «Київський страховий дім» – 18 скарг (11,7%).

«Скорочення строків врегулювання більшістю страховиків стало можливим завдяки оптимізації внутрішніх бізнес-процесів, підвищення якості страхового сервісу. Приємно зазначати, що лідерство серед компаній за швидкістю страхового врегулювання змінюється щокварталу та набуває визначального значення при виборі клієнтом страховика для укладення договору ОСЦПВ. На жаль, не всі компанії встигають за швидкими якісними змінами страхового ринку, про що свідчить значна кількість скарг. Радимо клієнтам бути обачними та звертати увагу на показники страховика та індикативні дані «світлофору», – заявив Володимир Шевченко, генеральний директор МТСБУ.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *