Ощадбанк через «непередбачувані обставини» знову шукає нового голову

Ощадбанк, який останні два місяці шукав нового голову правління, оголосив новий конкурс.

Ощадбанк ще 5 березня оголосив конкурс на посаду голови правління Ощадбанку, фіналісти якого мали до 23 квітня пройти співбесіду з наглядовою радою банку (особисто або skype-співбесіда).

Пошуком кандидатур займалася компанія Pedersen&Partners.

Лонг-лист кандидатур став відомий ще 16 квітня, в ньому був діючий голова банку Андрій Пишний.

Але 8 травня Ощадбанк оголосив новий конкурсний відбір кандидата на посаду голови правління АТ «Державний ощадний банк України».

Офіційна причина нового конкурсу – «у зв’язку із зовнішніми непередбачуваними обставинами».

«Конкурсна комісія та комітет з питань призначень та винагород посадовим особам наглядової ради Ощадбанку висловлюють свою подяку всім кандидатам, які вже подали документи для участі у конкурсному відборі на посаду голови правління Ощадбанку та повідомляє, що відповідно до рішення наглядової ради оголошується новий конкурсний відбір кандидата на посаду голови правління Ощадбанку у зв’язку із зовнішніми непередбачуваними обставинами», – зазначено в повідомлені.

Заяви від кандидатів приймаються до 22 травня, фінальні співбесіди – до 22 червня.

Кандидат на посаду голови банку має бути спроможний:

– переорієнтувати роботу корпоративного бізнесу, в т.ч. оптимізувати модель покриття з фокусом на продажі, здійснити кроки для підвищення ефективності та прибутковості продажів, суттєво оптимізувати кредитний процес;

– прискорити розвиток мікро-, малого та середнього бізнесу, в т.ч. розробити конкурентну пропозицію по сегментах, забезпечити приріст процентного та комісійного доходу, налаштувати організацію на зростання кредитування;

– підвищити якість послуг роздрібного бізнесу, в т.ч. розширити роботу з новими клієнтськими сегментами, розробити стратегію розвитку продуктів та крос-продажів, продовжити розвиток дистанційних каналів;

– продовжити оптимізацію мережі відділень, в т.ч. підвищити прибутковість відділень та оптимізувати їх розташування;

– забезпечити побудову ефективної та незалежної системи управління ризиками та зваженість кредитної політики;

– посилити роль IT-технологій, в т.ч. пріоритизувати IT-проекти відповідно до внеску в побудову ефективного та прибуткового банківського бізнесу, завершити процес централізації бек-офісу, ІТ та інших функцій підтримки, створити прозору внутрішню фінансову модель та звітність, запровадити системи управлінського обліку та трансфертного ціноутворення;

– досягти істотного скорочення портфеля непрацюючих активів.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *