Про комісію з розгляду скарги примірник було затверджено примірне положення

Про комісію з розгляду скарги примірник було затверджено примірне положення

Кабмін затвердив постанову «Про затвердження Примірного положення про Комісію з розгляду скарг», повідомляє АНТІРЕЙД з посиланням на пресслужбу Мін’юсту.

Документ підготовлено Міністерством юстиції на виконання Закону України «Про адміністративну процедуру». Його було розроблено з метою врегулювання діяльності комісії з розгляду скарг щодо прийнятого адміністративним органом акта, процедурних рішень, дій чи бездіяльності адміністративного органу.

Зазначається, що 17 лютого 2022 року Верховна Рада України ухвалила Закон «Про адміністративну процедуру», яким впроваджено новели щодо законодавчої регламентації процедур діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб із метою захисту прав та інтересів фізичних і юридичних осіб у цих відносинах. Так, статтею 79 цього закону встановлено, що суб’єкт розгляду скарги може утворити комісію з розгляду скарг.

«Питання формування та організації діяльності комісій з розгляду скарг визначаються адміністративними органами, що утворюють такі комісії, з урахуванням примірного положення про комісію з розгляду скарг, затвердженого Кабінетом Міністрів України. У цьому і полягала необхідність затвердження відповідного положення», — пояснив заступник міністра юстиції України Олександр Банчук.

Постановою визначено порядок створення адміністративним органом комісії з розгляду скарг щодо прийнятого адміністративного акта, процедурних рішень, дій чи бездіяльності адміністративного органу.

Крім того, встановлено організаційні засади діяльності комісії, якими визначено її склад, права та обов’язки, а також врегульовуються питання, пов’язані з процедурними засадами діяльності вказаної комісії.

Так, зокрема, до складу комісії, крім посадових осіб адміністративного органу, можуть входити представники інститутів громадянського суспільства (за їх згодою) в кількості, що не перевищує третини її загального складу.

Основними завданнями комісії є:

  1. Розгляд скарги по суті;
  2. Перегляд у повному обсязі адміністративної справи, за результатами розгляду якої прийнято адміністративний акт, вчинено процедурну дію та/або прийнято процедурне рішення чи допущено бездіяльність, із забезпеченням перевірки обставин справи, повторним дослідженням доказів та інших матеріалів справи;
  3. Ухвалення рішення за результатами розгляду скарги, яке оформлюється висновком, подання його відповідному адміністративному органу.

Висновок комісії має рекомендаційний характер, але є обов’язковим для розгляду керівником (іншою уповноваженою посадовою особою) відповідного адміністративного органу.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *