Страхові компанії скоротили строки врегулювання вимог постраждалих в ДТП

МТСБУ оприлюднило показники діяльності страхових компаній-членів Бюро за результатами 3-го кв. 2019 р. та графічний інформер «світлофор», що дозволяє страхувальнику швидко і зручно оцінити якість сервісу кожної страхової компанії.

За 3-й квартал поточного року страховики ОСЦПВ уклали 2,06 млн. договорів, загальна сума страхових платежів за якими склала 1,27 млрд. грн. Врегульовано понад 33,5 тис. вимог постраждалих в ДТП, за якими виплачено страхових відшкодувань на загальну суму майже 618,7 млн. грн.

Лідерами ринку ОСЦПВ в 3-му кв. 2019 р. за кількістю укладених договорів і сумою премій стали СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА» та СК «УПСК», за сумою виплат – СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА» та СК “Ю.Ес.Ай.”.

ТОП-10 СК за кількістю договорів та сумою страхових премій за 3-й кв. 2019 р.

 

Страховик 

Кількість договорів, шт. 

Сума премій, грн. 

1 

АТ “СГ “ТАС” (приватне) 

250 586 

157 329 769 

2 

ПАТ “НАСК “ОРАНТА” 

249 976

133 077 524

3

ПрАТ “УПСК”

210 238

105 492 285

4

ПрАТ “УСК”Княжа Вієнна Іншуранс Груп”

124 986

65 514 260

5

СК “Альфа-Гарант”, ТДВ

109 679

54 487 417

6

ТДВ “СК “Ю.Ес.Ай.”

95 851

63 509 048

7

ПрАТ СК “ПЗУ Україна”

69 019

54 408 595

8

ПрАТ “СК “УНІКА”

63 531

46 303 692

9

ПРАТ СК “ВУСО”

60 764

39 311 342

10

ПРАТ “СК  “АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ”

59 295

42 725 407

 ТОП-10 СК за сумою страхових виплат за 3-й кв. 2019 р. 

Страховик

Кількість виплат, шт.

Сума страхового відшкодування, грн.

1

АТ “СГ “ТАС” (приватне)

3 678

65 956 309

2

ПАТ “НАСК “ОРАНТА”

3 281

56 104 600

3

ТДВ “СК “Ю.Ес.Ай.”

2 153

51 415 907

4

ПрАТ “УПСК”

2 210

43 138 329

5

ПрАТ СК “ПЗУ Україна”

2 092

33 830 650

6

АТ “СК “АРКС”

1 439

27 683 615

7

ПрАТ “УАСК АСКА”

1 185

25 977 383

8

ПрАТ  “УСК  “Княжа Вієнна Іншуранс Груп”

1 522

25 506 094

9

ПРАТ “СК  “АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ”

1 136

22 258 581

10

ПрАТ “СК “УНІКА”

1 161

20 128 513

Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, склав 77 днів (для вимог, врегульованих у строк до 365 днів), що на 2 дні менше, ніж у попередньому, 2-му кв. 2019 р. Якщо за базу порівняння брати аналогічний період минулого року (3-й кв. 2018), то скорочення строків врегулювання становить 8 днів (з 85 до 77 днів відповідно).

В межах системи прямого врегулювання середній строк отримання виплати становить 59 днів. Частка звернень, що врегульовані у строк до 90 днів, склала майже 70,7% (в 2-му кв. 2019 показник становив 68%, а 3-му кв. минулого 2018 р – лише 64,9%). У строк до 120 днів врегульовується 77,6% справ (проти 76,6% та 74,6% у 2-му кв. 2019 та 3-му кв. 2018 р.р. відповідно).

Лідерами за строками врегулювання стали:

  • СК «АСКО-Донбас Північний» (44 дні)
  • СК «ГЛОБАЛ ГАРАНТ» (45 днів)
  • СТ «Гарантія» (47 днів).

У 25 страховиків середній строк врегулювання менший, ніж 90 днів.

Страховики-лідери за швидкістю врегулювання страхових подій, 3 кв. 2019 р. 

Страхова компанія

Середній строк врегулювання вимог (за шкоду майну), врегульованих у строк до 365 днів

1

ПрАТ “СК “АСКО-Донбас Північний”

44

2

ПрАТ “СК “ГЛОБАЛ ГАРАНТ”

45

3

ПрАТ  “СТ  “Гарантія”

47

4

АТ “СГ “ТАС” (приватне)

49

5

ПРАТ СК “ВУСО”

54

6

ПАТ “СК “Універсальна”

55

7

АТ “СК “АРКС”

57

8

ПрАТ “УСК “Княжа Вієнна Іншуранс Груп”

58

9

ПрАТ “СК “Оранта-Січ”

58

10

ПрАТ “СК “УНІКА”

61

МТСБУ протягом 3-го кв. 2018 р. отримало 400 скарг від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній, що на 49 скарг менше, ніж у попередньому 2-му кв. 2019 р. Рівень скарг продовжує тенденцію до зменшення: за підсумками 2-го кв. 2019 р. він становив 1,37% від загальної кількості врегульованих вимог, тоді як в третьому кварталі цього року – 1,21%.

Найбільшу кількість скарг отримано на УАСК «АСКА» (72 скарги), СК «ОМЕГА» (49), СК «Ю.Ес.Ай.» (41). За рівнем скарг до загальної кількості врегульованих вимог в 3-му кварталі 2019 року найгірші показники мають СК «ОМЕГА» (9,7%), УАСК «АСКА» (6%), СК «Український страховий стандарт» (5,2%).

Згідно з графічним інформером «світлофор» за 3-й кв. 2019 р., 24 страховики отримали найвищу («зелену») оцінку за всіма трьома показниками, що краще підсумків 2-го кварталу цього ж року, коли кількість таких страховиків становила 20 компаній. Жодна страхова компанія не отримала «червоного світла» за показником «Загальна оцінка діяльності страховика», лише три страховики мають за цим показником «жовтий колір» світлофору (проти 8 страховиків у 2-му кв. 2019 р.).

Як і минулого кварталу, лише п’ять страховиків отримали незадовільну оцінку за показником «Якість врегулювання збитків», стільки ж – за показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників», що значно краще показників 2-го кв. цього року, коли  незадовільну оцінку мали 11 страхових компаній.

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко прокоментував: «Ринок ОСЦПВ продемонстрував суттєве покращення всіх показників, що характеризують якість врегулювання страхових подій: маємо скорочення середніх строків врегулювання, кількості та рівня скарг, покращення показників світлофору. Разом з позитивною динамікою сегменту ОСЦПВ, укладанням електронних договорів «автоцивілки», зростанням частки оформлення ДТП за європротоколом, наявністю можливості користуватись електронною версією європротоколу, все це підвищує довіру автовласників до ОСЦПВ та до страхування в цілому.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *