Страховики покращили показники роботи за результатами аналітики 4 кварталу 2019 року

За даними МТСБУ показники діяльності страхових компаній-членів Бюро за результатами 4-го кв. 2019 р. та графічний інформер «світлофор» – страховики стали швидше врегульовувати та покращили якість роботи.

За цей період страховики ОСЦПВ уклали понад 1,9 млн. договорів, загальна сума страхових платежів за якими склала майже 1,4 млрд. грн. Врегульовано майже 38,8 тис. вимог постраждалих в ДТП, за якими сплачено страхових відшкодувань на загальну суму майже 705,2 млн. грн.

За кількістю укладених договорів і сумою премій за договорами ОСЦПВ лідерські позиції посідають НАСК «ОРАНТА», СГ «ТАС» та СК «УПСК», за сумою виплат – СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА» та СК «Ю.Ес.Ай.».

ТОП-10 СК за кількістю договорів та сумою страхових премій за 4-й кв. 2019 р.

Страховик

Кількість виплат, шт.

Сума страхового відшкодування, грн.

1

НАСК «ОРАНТА»

234 680

144 183 448

2

СГ «ТАС» (приватне)

234 021

166 947 938

3

«УПСК»

176 523

101 505 958

4

«Княжа Вієнна Іншуранс Груп»

111 283

68 996 774

5

«Альфа-Гарант», ТДВ

97 889

60 970 343

6

«Ю.Ес.Ай.»

87 333

66 114 840

7

«ВУСО»

72 766

50 896 872

8

«ПЗУ Україна»

69 429

64 951 292

9

«АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ»

54 606

45 250 487

10

«Євроінс Україна»

54 085

32 601 810

 ТОП-10 СК за сумою страхових виплат за 4-й кв. 2019 р.

Страховик

Кількість виплат, шт.

Сума страхового відшкодування, грн.

1

СГ «ТАС» (приватне)

4 317

78 691 111

2

НАСК «ОРАНТА»

3 405

59 723 120

3

«Ю.Ес.Ай.»

2 897

54 095 692

4

«УПСК»

2 619

47 048 977

5

«ПЗУ Україна»

1 915

29 528 850

6

«Княжа Вієнна Іншуранс Груп»

1 790

30 996 993

7

СК «АРКС»

1 710

32 033 470

8

«Альфа-Гарант», ТДВ

1 624

22 664 621

9

«УНІКА»

1 458

24 513 566

10

СК «ВУСО»

1 360

23 454 422

 Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, склав 70 днів (для вимог, врегульованих у строк до 365 днів), суттєво скоротившись (на 7 днів) у порівнянні з 3 кв. 2019 р. В межах системи прямого врегулювання збитків середній строк отримання виплати становить 47 днів, зменшившись на 12 днів. Загалом, протягом всього 2019 р. цей показник щоквартально знижувався. Частка звернень за відшкодуванням, що врегульовані у строк до 60 днів, склала майже 62,7%, до 90 днів – 75,1%, до 120 днів -81,7%.

Середні строки врегулювання збитків поквартально, 2019 р.

Період

Середній строк врегулювання вимог (за шкоду майну), врегульованих у строк до 365 днів, дні

Середній строк врегулювання вимог (за шкоду майну), врегульованих за системою «Прямого врегулювання збитків», дні

I квартал 2019 року

76

62

IІ квартал 2019 року

79

56

IІІ квартал 2019 року

77

59

IV квартал 2019 року

70

47

 ТОП-10 страховиків за показником частки вимог, врегульованих до 60 та до 90 днів з моменту ДТП, 4 кв. 2019 р.

Страхова компанія

Частка вимог, врегульованих до 60 днів, %

Частка вимог, врегульованих до 90 днів, %

1

«АСКО-Донбас Північний»

82,6

89,5

2

«СТ «Гарантія»

79,1

88,2

3

«Оранта-Січ»

77,2

86,2

4

«ВУСО»

77,0

84,1

5

«ГЛОБАЛ ГАРАНТ»

74,2

82,3

6

СГ «ТАС» (приватне)

73,2

83,0

7

«Княжа Вієнна Іншуранс Груп»

71,3

80,6

8

«Країна»

71,0

81,0

9

«СК «АРКС»

70,9

83,1

10

СК «Альфа Страхування»

70,5

86,6

МТСБУ протягом 4-го кв. 2019 р. отримало 353 скарги від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній, що на 47 скарг менше, ніж у попередньому 3-му кв. 2019 р. Рівень скарг демонструє стабільний тренд до зменшення: за підсумками 3-го кв. 2019 р. він становив 1,21%, тоді як у 4 кв. знизився до 0,93%.

Згідно з графічним інформером «світлофор» за 4-й кв. 2019 р., 24 страховики отримали найвищу («зелену») оцінку за всіма трьома показниками, як і у попередньому кварталі. Жодна страхова компанія не отримала «червоного світла» за показником «Загальна оцінка діяльності страховика», чотири страховики мають за цим показником «жовтий» колір світлофору.

Лише 4 страховики (на один менше, ніж у 3 кв. 2019 р.) отримали незадовільну оцінку за показником «Якість врегулювання збитків», стільки ж – за показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників» (у обидвох випадках кількість незадовільних оцінок на одну менше, ніж у 3 кв. 2019 р.).

Володимир Шевченко, генеральний директор МТСБУ прокоментував:

«Підсумки роботи страховиків у 4 кв. минулого року позитивні. Ми спостерігаємо всебічне покращення показників, що характеризують якість врегулювання та сервісу страхових компаній: скочення строків врегулювання, зменшення кількості та рівня скарг. Зараз, у кризовий період, пов’язаний з епідемією коронавірусу COVID-19, важливо дати споживачам страхових послуг розуміння, що вони мають підстави для довіри страховикам ОСЦПВ. Страхові компанії докладуть зусиль, аби своєчасно виконати зобов’язання перед постраждалими, не наражаючи їх на небезпеку для здоров’я».

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *