Страховики скоротили середні строки виплат та покращили показники «світлофору»
МТСБУ оприлюднило показники діяльності страхових компаній-членів Бюро за результатами четвертого кварталу 2018 р. та графічний інформер «світлофор», що дозволяє страхувальнику швидко і зручно обрати страхову компанію.
Лідерами ринку ОСЦПВ в 4 кв. 2018 р. за сумою страхових премій стали СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА» та СК «УПСК», за сумою виплат – СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА» та СК «ПРОВІДНА».
ТОП-10 СК за сумою страхових премій, 4 кв. 2018 р.
№ | Страховик | Кількість договорів, шт. | Сума премій, грн. |
1 | АТ «СГ «ТАС» (приватне) | 212 391 | 131 002 914 |
2 | ПАТ «НАСК «ОРАНТА» | 246 006 | 127 046 536 |
3 | ПрАТ «УПСК» | 174 284 | 94 916 115 |
4 | ТДВ «СК «Ю.Ес.Ай.» | 120 756 | 82 553 577 |
5 | ПрАТ «УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» | 96 354 | 52 606 383 |
6 | ПрАТ СК «ПЗУ Україна» | 66 488 | 50 713 621 |
7 | ПрАТ «СК «УНІКА» | 56 551 | 44 928 704 |
8 | АТ «СК «АХА Страхування» | 40 515 | 39 465 325 |
9 | ПРАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» | 51 004 | 36 345 490 |
10 | СК «Альфа-Гарант», ТДВ | 71 985 | 34 931 981 |
ТОП-10 СК за сумою страхових виплат, 4 кв. 2018 р.
№ | Страховик | Кількість виплат, шт. | Сума страхового відшкодування, грн. |
1 | АТ «СГ «ТАС» (приватне) | 3 387 | 60 059 426 |
2 | ПАТ «НАСК «ОРАНТА» | 3 071 | 53 528 983 |
3 | ПрАТ «СК «ПРОВІДНА» | 1 499 | 29 952 284 |
4 | ПрАТ «УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» | 1 622 | 29 600 631 |
5 | ПрАТ «УПСК» | 1 573 | 27 157 701 |
6 | АТ «СК «АХА Страхування» | 1 463 | 26 614 720 |
7 | ПрАТ СК «ПЗУ Україна» | 1 566 | 25 770 954 |
8 | ПрАТ «СК «УНІКА» | 1 414 | 25 527 095 |
9 | ПрАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» | 1 154 | 22 596 265 |
10 | ПрАТ СК «ВУСО» | 983 | 15 351 562 |
Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, склав 82 дні (для вимог, врегульованих у строк до 365 днів), що на 3 дні менше, ніж у попередньому, 3 кв. 2018 р. В межах системи прямого врегулювання середній строк отримання виплати становить 54 дні. Частка звернень, що врегульовані у строк до 90 днів, склала майже 68%, тоді як в 3 кв. 2018 р. цей показник становив 65%.
Страховики-лідери за швидкістю врегулювання страхових подій, 4 кв. 2018 р.
№ | Страхова компанія | Середній строк врегулювання вимог (за шкоду майну), врегульованих у строк до 365 днів |
1 | ПрАТ «СК «АСКО-Донбас Північний» | 37 |
2 | АТ «СК «АХА Страхування» | 54 |
3 | ПАТ «СК «Універсальна» | 59 |
4 | ПрАТ АСК «СКАРБНИЦЯ» | 59 |
5 | ПАТ «СК «УСГ» | 59 |
6 | ПрАТ «СТ «Гарантія» | 61 |
7 | АТ «СГ «ТАС» (приватне) | 64 |
8 | ПрАТ «УТСК» | 66 |
9 | ПАТ «НАСК «ОРАНТА» | 71 |
10 | ПрАТ СК «ПЗУ Україна» | 72 |
Згідно графічного інформеру «світлофор» за 4 кв. 2018 р., 23 страховики отримали найвищу («зелену») оцінку за всіма трьома показниками, що краще підсумків 3 кв. того ж року. Жодна страхова компанія не отримала «червоного світла» за показником «Загальна оцінка діяльності страховика», лише п’ять страховиків отримали незадовільну оцінку за показником «Якість врегулювання збитків» та чотири страховики – за показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників», що менше ніж у попередньому кварталі.
МТСБУ протягом 4 кв. 2018 р. отримало 371 скаргу від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній. Рівень скарг продовжує тенденцію до зменшення – за підсумками 4 кв. 2018 р. він становив 1,24% від загальної кількості врегульованих вимог, тоді як в третьому кварталі того ж року – 1,32%.
Найбільшу кількість скарг отримано на СК «Галицька» (86 шт.), СК «ОМЕГА» (56), НАСК «ОРАНТА» (24 шт.) За рівнем скарг найгірші показники мають СК «Галицька» (20,7%), СК «Страховий капітал» (20%) та СК «ОМЕГА» (17%).
«За підсумками минулого кварталу ми бачимо позитивні результати роботи страховиків над вдосконаленням бізнес-процесів врегулювання та обслуговування клієнтів: скорочення строків виплат, покращення показників «світлофору», зниження рівня скарг.
Більшість страхових компаній починають розуміти, що високий рівень сервісу, можливість запропонувати страхувальникам сучасні страхові рішення – значна перевага, яка дозволяє залучати нових клієнтів та підтримувати лояльність тих, хто вже став клієнтом страхової компанії» – відзначив Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко.
Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!