У Дніпрі та Одесі почне працювати єдиний номер екстрених оперативних служб 112
Найближчим часом Служба 112 запрацює в Дніпрі, а до кінця року – в Одесі. Про це заступник Міністра внутрішніх справ України Леонід Тимченко повідомив у прямому ефірі Суспільного, підбиваючи підсумки першого року роботи Служби 112.
Запровадження Служби 112 відбулося рік тому — 1 липня 2023 року. Про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «Я і Закон».
«У Києві був створений регіональний центр, до якого у подальшому долучились також Київська, Чернігівська, Житомирська, Вінницька і Черкаська області», — зазначив Леонід Тимченко.
Із 1 грудня 2023 року МВС започаткувало роботу другого комунікаційного центру Служби 112 у місті Львів, і впродовж перших чотирьох місяців 2024 року було додано такі західні області: Волинська, Рівненська, Львівська, Хмельницька, Тернопільська, Івано-Франківська, Закарпатська і Чернівецька.
«Найближчим часом ми плануємо започаткувати роботу центру, який буде покривати східний регіон нашої країни і буде працювати в місті Дніпро. Далі ми плануємо започаткувати роботу ще одного, четвертого центру, який буде працювати в місті Одеса і буде покривати південний макрорегіон нашої країни», — повідомив Леонід Тимченко.
Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.
За рік роботи оператори Служби 112 опрацювали понад 2 мільйони дзвінків. Найбільше, зазначив заступник Міністра, зверталися до поліції і до екстреної медичної допомоги (приблизно рівна кількість дзвінків), далі за кількістю звернень — пожежники і служба газу.
Він підкреслив, що громадянин, зателефонувавши на один номер 112, може викликати декілька служб одразу. Через війну така можливість зараз доволі актуальна, коли є ракетні прильоти, є руйнування, є постраждалі, і необхідно викликати одразу декілька служб.
Крім того, нагадав Леонід Тимченко, запровадження єдиного номеру для виклику екстрених служб — це ще й вимога Європейського Союзу в межах євроінтеграції України.
Він додав, що близько 30% операторів Служби 112 володіють англійською мовою. До того ж люди з проблемами слуху за номером 112 можуть здійснити відеодзвінок і, використовуючи жестову мову, надати інформацію і нею ж отримати консультацію від оператора, а відтак і – необхідну допомогу від екстрених служб.
Щодо кадрового добору в оператори Служби 112, то Леонід Тимченко зазначив, що особлива увага приділяється претендентам, які мають досвід бойових дій, та ветеранам.
«А в цілому в Службі 112 здебільшого працюють жінки. Дехто з них мав досвід роботи в інших екстрених службах – 101, 102, 103, 104», – зазначив він.
Для навчання операторів використовується міжнародний досвід. Вони проходять також курси психологів. Тому що іноді є необхідність опрацьовувати складні дзвінки, коли людина, яка телефонує, перебуває в стані готовності вчинити самогубство.
Тривалість навчання операторів Служби 112 триває близько одного місяця. Для цього свої зусилля за підтримки міжнародних партнерів об’єднали Національна поліція, ДСНС, які входять до системи Міністерства внутрішніх справ, з Міністерством охорони здоров’я та Міністерством енергетики.
Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!