У роботі “Приват24” стався масштабний збій

Українці втратили доступ до своїх коштів на картах Приватбанку.

6 серпня клієнти ПриватБанку зіткнулися з проблемою неможливості входу в “Приват24”. При вході в персональний кабінет “Приват24” відбувалося зависання системи. На цю проблему активно скаржилися користувачі соцмереж. Вони писали, що звернутися до служби підтримки ПриватБанку було практично нереально і час очікування відповіді оператора гарячої лінії перевищувало 20 хвилин.

Інформагентству УНІАН в Приватбанку заявили, що проблеми зі входом викликані збоями в роботі серверів. У банку запевнили, що задіяли технічні служби для усунення збоїв в короткі терміни. Станом на 14.20 проблема зі входом в “Приват24” була вирішена.

Нагадаємо, раніше ми писали, що клієнт ПриватБанку поскаржився на обмеження доступу до засобів на картці. Він розповів, що при переказі грошей на карту через термінал йому спершу влаштували “допит”, а потім заблокували рахунок.

Хотите быть в курсе важнейших событий? Подписывайтесь на АНТИРЕЙД в соцсетях.
Выбирайте, что вам удобнее:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твиттер twitter.com/antiraid

0 ответы

Ответить

Хотите присоединиться к обсуждению?
Не стесняйтесь вносить свой вклад!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *