Угода на мільярд: Укрзалізниця купить у США 30 тепловозів

Укрзалізниця у 2018-2019 роках придбає в американської компанії General Electric 30 вантажних дизельних локомотивів TE33AC. Про це повідомляє прес-служба “Укрзалізниці”.

“Тепловозів “Укрзалізниця” не купувала рівно десять останніх років. Партія, яку поставить General Electric у співпраці з українськими підприємствами, – найбільша в незалежній Україні”, – зазначив в.о. голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов.

Постачання локомотивів відбудеться відповідно до рамкової угоди про оновлення рухомого складу на суму у 1 млрд доларів, підписаної сьогодні між “Укрзалізницею” та американською компанією.

Виробництво локомотивів стартує на початку цього року в США і перші поставки мають відбутися вже цієї осені.

В General Electric зазначили, що мова йде про найбільший контракт, який ця американська компанія будь-коли підписувала в Україні. В рамках його реалізації компанія не тільки поставить в Україну 30 локомотивів, але й здійснюватиме їхнє обслуговування, а також ремонт інших українських локомотивів.

Чим американські тепловози кращі за радянські?

В “Укрзалізниці” зазначають, що американські тепловози ТЕ33АС адаптовані до кліматичних умов пострадянського простору та не шкодять довкіллю так, як радянські тепловози.

“У порівнянні з тепловозами 2ТЕ10 та 2ТЕ116 шкідливі викиди знижені більш ніж на 40 %. Це вантажні тепловози (американські локомотиви GE TE33AC. – Ред.) нового покоління з асинхронними тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт. Конструкційна швидкість – 120 км/годину”, – наголошують в компанії.

Окрім того, тепловози обладнані сучасною системою діагностики, здатною виявити дефекти та своєчасно повідомити про них машиністу.

“У них високі тягові властивості за рахунок вбудованої комп’ютеризованої мікропроцесорної системи управління і діагностики з електронним впорскуванням палива”, – повідомляють в “Укрзалізниці”.

“Це потужний сигнал інвесторам, що Україна змінює спосіб ведення бізнесу, що добре для населення і для економіки”, – прокоментувала підписання угоди посол США в Україні Марі Йованович.

В “Укрзалізниці” також зазначають, що тепловози GE TE33AC вже використовують у пострадянських країнах Центральної Азії з шириною залізничної колії 1520 мм.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

2 replies
  1. Rostyslav Kravets
    Rostyslav Kravets says:

    Могу поспорить, что по этому поводу НАБУ не откроет ни одного уголовного дела ни сейчас, ни в дальнейшем, хотя коррупционная составляющая и нанесение ущерба экономике Украины на лицо. Вот и еще один пример чьи интересы защищает этот орган.

    Відповіcти
  2. Иван Куликов
    Иван Куликов says:

    Даже в самой укрзализнице многие недоумевают, зачем нам тепловозы, если большая часть железной дороги электрифицирована.

    Відповіcти

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *