Україна зупинила розробку нового літака Ан-225 "Мрія": в чому причина

Україна зупинила розробку нового літака Ан-225 “Мрія”: в чому причина

В даний час компанія “Антонов” зосередила ресурси “на більш пріоритетних для держави задачах”. АТ “Антонов” завершило всі термінові роботи та продовжить відновлення найбільшого у світі літака Ан-225 “Мрія” після завершення бойових дій в Україні.

Як повідомляє ЕП з посиланням на джерела, працівники підприємства закінчили дефектацію знищеного літака Ан-225 “Мрія”, яку треба було провести якомога швидше, щоб зберегти вцілілі деталі. В даний час компанія “зосередила ресурси на більш пріоритетних для держави задачах”. Про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «УНІАН».

Україна зупинила розробку нового літака Ан-225 "Мрія": в чому причина

літака Ан-225 “Мрія”

“Роботи фінансувались зі спеціального фонду на відбудову “Мрії”, на балансі якого зібрано 3 млн дол. Переважну більшість з цих грошей підприємство отримало як роялті від продажів доповнення до гри Microsoft Flight Simulator із літаком Ан-225″, – сказано в статті.

Зазначається, що за договором з Microsoft, американська компанія надавала “Антонову” 100% доходів у перший рік продажу доповнення до гри, але з умовою, що всі зібрані гроші обов’язково мають бути витраченими на відбудову цього літака.

Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Повідомляється, що точну вартість нового літакаще не розрахували: вона зокрема залежатиме від того, чи зможе “Антонов” використати як донорів комплектуючих російські літаки “Руслан” в Канаді та Німеччині, які можуть бути конфісковані на користь України.

Знищення українського літака “Мрія” – деталі

24 лютого 2022 року, у перший день масштабної війни, внаслідок повітряної атаки російських військ на аеропорт Гостомель був знищений літак “Мрія”. Сума завданих державі збитків становить понад 8,4 млрд грн. Згодом у ДП “Антонов” закликали заснувати фонд з відродження Ан-225.

Літак можна було врятувати і відправити в аеропорт у місті Лейпциг (Німеччина), але колишній генеральний директор ДП “Антонов” не віддав відповідного наказу та проігнорував доповіді та пропозиції підлеглих.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *