Вплив інфляції на страхування автовідповідальності: що потрібно знати
Згідно з новим дослідженням Інституту страхової інформації, сумарні виплати за вимогами страхування цивільної відповідальності в США зросли на 100 мільярдів доларів у період з 2013 по 2022 рік через соціальну та економічну інфляцію.
«Що стосується особистого страхування автоцивільної відповідальності, зростання інфляції призвело до зростання збитків і DCC (витрати на стримування оборони) на 61 мільярд доларів», — йдеться в дослідженні Triple-I «Impact of Increasing Inflation on Personal and Commercial Auto Liability Insurance». Про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «Форіншурер».
За той самий період (2013-2022 рр.) зростання інфляції призвело до збільшення збитків від комерційної відповідальності за автомобільну відповідальність і DCC на 35-44 мільярди доларів.
Страхування відповідальності покриває те, що страхувальник зобов’язаний сплатити за законом через тілесні ушкодження або майнову шкоду, заподіяну іншій особі або особам. Усі штати США, крім Нью-Гемпшира, вимагають від своїх водіїв придбати поліс особистого автострахування з обов’язковим мінімальним страховим покриттям відповідальності як умови експлуатації автомобіля.
Комерційні поліси автострахування зазвичай купують малі підприємства та корпорації для страхового покриття вантажівок та інших транспортних засобів, що використовуються в комерційних цілях, таких як лімузини та таксі.
Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.
Методологія дослідження порівнює останні моделі розвитку збитків з базовим припущенням без соціальної інфляції та зі стабільними темпами інфляції.
Економічна інфляція вимірюється в дослідженні як індекс споживчих цін (CPI) – міський показник, еталонний показник Бюро статистики праці США, тоді як соціальна інфляція вказує на те, наскільки страхові виплати перевищують CPI.
«Страхування особистого автоцивільного страхування також у багато разів більше, ніж комерційне авто. У 2022 році особиста автовідповідальність отримала 152,6 мільярда доларів чистих премій, що в 4 рази більше, ніж комерційна автовідповідальність», — йдеться в дослідженні.
Проте власники особистого автомобільного полісу зазвичай мають 100 тис. доларів або менше покриття відповідальності, тоді як типовий власник комерційного полісу має ліміт покриття в 1 мільйон доларів.
Підкріплюючись детальним аналізом виплат по претензіям за багато років, дослідження прийшло до висновку, що для особистих страховиків автоцивільної відповідальності в останні роки збитки зростали швидше, ніж премії. З 2020 року аварії стандартизовані збитки зросли на 15%, а стандартизована премія впала на 13%. Серйозність, розмір збитків різко зріс після 2019 року.
Дослідження прийшло до висновку, що збитки комерційних страховикиів автоцивільної відповідальності ростуть швидше, ніж економіка в цілому. Соціальна інфляція є основним впливом на ці втрати до 2021 року. Середній розмір збитків різко зріс з 2020 року.
Як для особистих, так і для комерційних видів відповідальності за автомобіль соціальна інфляція була основним джерелом зростання інфляції до 2021 року. У 2021 році та пізніше зростання інфляції відбувалося через поєднання економічної інфляції та соціальної інфляції, йдеться в дослідженні Triple-I.
Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!