Змінився регламент отримання даних з Кредитного реєстру Нацбанку

Національний банк України уточнив порядок подання фізичними та юридичними особами заяв на отримання інформації з Кредитного реєстру Національного банку.

Заява на отримання інформації з Кредитного реєстру може подаватися в електронній формі або на паперових носіях.

Фізична особа може підписати заяву на отримання інформації з Кредитного реєстру, що подається в електронній формі, особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), юридична особа – КЕП свого керівника.

Особа, яка отримує таку інформацію за дорученням, повинна додати до заяви копію документа, що підтверджує її повноваження.

Відповідні норми містить постанова НБУ від 25 червня № 88 «Про внесення зміни до Положення про Кредитний реєстр Національного банку України». Постанова набирає чинності 1 липня.

У 2018 році Національний банк створив централізований Кредитний реєстр. В реєстрі накопичується інформація про кредитні операції позичальників, заборгованість за якими становить понад 100 мінімальних заробітних плат перед одним банком.

Передавання банками до Кредитного реєстру інформації про боржників — фізичних осіб здійснюється відповідно до законодавства України, зокрема з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних».

Позичальники, стосовно яких передані дані до Кредитного реєстру, також мають право отримувати з цього реєстру інформацію про себе і у разі незгоди з її змістом вимагати внесення змін до інформації.

На сьогодні в Кредитному реєстрі є інформація про понад 75 000 боржників – фізичних осіб (48 тис.) та юридичних осіб (27 тис.).

Хотите быть в курсе важнейших событий? Подписывайтесь на АНТИРЕЙД в соцсетях.
Выбирайте, что вам удобнее:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твиттер twitter.com/antiraid

0 ответы

Ответить

Хотите присоединиться к обсуждению?
Не стесняйтесь вносить свой вклад!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *