Змінився регламент отримання даних з Кредитного реєстру Нацбанку

Національний банк України уточнив порядок подання фізичними та юридичними особами заяв на отримання інформації з Кредитного реєстру Національного банку.

Заява на отримання інформації з Кредитного реєстру може подаватися в електронній формі або на паперових носіях.

Фізична особа може підписати заяву на отримання інформації з Кредитного реєстру, що подається в електронній формі, особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), юридична особа – КЕП свого керівника.

Особа, яка отримує таку інформацію за дорученням, повинна додати до заяви копію документа, що підтверджує її повноваження.

Відповідні норми містить постанова НБУ від 25 червня № 88 “Про внесення зміни до Положення про Кредитний реєстр Національного банку України”. Постанова набирає чинності 1 липня.

У 2018 році Національний банк створив централізований Кредитний реєстр. В реєстрі накопичується інформація про кредитні операції позичальників, заборгованість за якими становить понад 100 мінімальних заробітних плат перед одним банком.

Передавання банками до Кредитного реєстру інформації про боржників – фізичних осіб здійснюється відповідно до законодавства України, зокрема з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”.

Позичальники, стосовно яких передані дані до Кредитного реєстру, також мають право отримувати з цього реєстру інформацію про себе і у разі незгоди з її змістом вимагати внесення змін до інформації.

На сьогодні в Кредитному реєстрі є інформація про понад 75 000 боржників – фізичних осіб (48 тис.) та юридичних осіб (27 тис.).

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *