Звичай або випадковість? Пояснення закінчень автомобільних номерів в Мюнхені

Звичай або випадковість? Пояснення закінчень автомобільних номерів в Мюнхені

Усі транспортні засоби, що підлягають реєстрації в Мюнхені та баварському районі Мюнхен, отримували номери, що починаються на «M». Але що робити, якщо всі можливі комбінації закінчилися?

У жовтні цього року тут планують розпочати видачу номерних знаків нової серії, про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «Закон і Бізнес».

Пов’язано це з тим, що для позначення транспортних засобів з електричним приводом використовується певний тип знаків, які закінчуються на «Е». Це підтверджує, наприклад, право користуватися спеціальними парковками, різними винятками тощо.

Однак через зростання популярності електричних автомобілів, мотоциклів та скутерів такі комбінації вже скоро можуть закінчитися. Тому восени цього року в Мюнхені хочуть додатково розпочати видачу номерів, що починаються на MUC. Цей код використовується, наприклад, у розкладі рейсів для Мюнхенського аеропорту.

Якщо офіційне рішення буде прийнято, такі знаки в обов’язковому порядку присвоюватимуться електричним мотоциклам та скутерам, для яких використовуються спеціальні квадратні номери — дворядкові. На них у другому рядку достатньо місця лише для 5 символів, один з яких наприкінці повинен бути «E», наприклад: «M/СХ 20 E» або «MUC/СХ 20 E». У першому рядку на таких знаках вказується літерний код міста чи громади. Стандартні однорядкові номери в Німеччині можуть мати до 8 літер та цифр.

Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Згідно з планами, власники більшості інших транспортних засобів зможуть самі обирати між M та MUC. За винятком, наприклад, електричних легкових чи вантажних автомобілів, які отримуватимуть номери на «М». Також номери на «М» обов’язково видаватимуть для олдтаймерів, оскільки вони також мають особливе закінчення — «H», від німецького слова «historisch» (історичний).

Однак усі ці пропозиції повинні спочатку бути розглянуті та затверджені у земельному та федеральному міністерствах транспорту.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *