Як відповідати на запити Держфінмоніторингу

Постанова КМУ від 17.06.2015 № 411

абмін упорядкував механізм подання суб’єктами господарювання, підприємствами, установами та організаціями, що не є суб’єктами первинного фінансового моніторингу, інформації на запит Держфінмоніторингу.

Ідеться про інформацію, пов’язану з проведенням аналізу фіноперацій, що стали об’єктом фінансового моніторингу, щодо осіб, які брали участь в їх здійсненні, активів таких осіб, довідок та копій документів (у т. ч. тих, що містять інформацію з обмеженим доступом).

Запити надсилаються відповідним суб’єктам у письмовій формі на офіційному бланку Держфінмоніторингу за підписом Голови Держфінмоніторингу або його заступника.

Суб’єкти, їх посадові особи, у свою чергу, зобов’язані письмово відповісти на такий запит.

Зокрема, відповідь суб’єкта на запит Держфінмоніторингу надсилається протягом п’яти робочих днів із дати отримання запиту та повинна містити:

номер та дату запиту Держфінмоніторингу, на який надається відповідь;

повну та змістовну інформацію, що запитується Держфінмоніторингом, у т. ч. з обмеженим доступом;

засвідчені печаткою суб’єкта (за наявності) копії документів та необхідні довідки, що підтверджують подану відповідно до запиту Держфінмоніторингу інформацію;

підпис посадової особи, скріплений печаткою (за наявності).

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *