Реєстрацію анульовано: що з податковими накладними та електронним ПДВ-рахунком

Відповідно до пункту 184.1 Податкового кодексу України (ПК) реєстрація платником ПДВ діє до дати її анулювання, яка проводиться шляхом виключення особи з реєстру платників ПДВ.

Отже, оскільки право на складення податкових накладних та реєстрацію їх в ЄРПН має особа, що зареєстрована платником ПДВ, то після анулювання реєстрації платника ПДВ таке право вказаною особою втрачається, незважаючи на те, що з дати складання податкових накладних ще не минуло 15 календарних днів.

При цьому застосування штрафних санкцій за порушення термінів реєстрації, визначених пунктом 120-1 ПК, до осіб, яких виключено з реєстру платників ПДВ, здійснюється у загальновстановленому порядку. Санкції не застосовують у випадку, коли від дати складання податкової накладної до дати виключення з реєстру платників ПДВ не минуло 15 календарних днів.

У разі анулювання реєстрації особи як платника ПДВ податкові зобов’язання визначаються на підставі декларації з ПДВ за підсумками останнього звітного (податкового) періоду. Після анулювання такої реєстрації залишок коштів на електронному рахунку платника ПДВ після розрахунків з бюджетом за результатами останнього звітного періоду може бути повернуто на поточний банківський рахунок платника за його заявою. У разі неподання заяви залишок перераховується до бюджету.

Зазначена позиція викладена у листі ДФС від 12.11.2015 № 24136/6/99-99-19-03-02-15.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *