Актуальні контакти державного виконавця: де їх знайти

Актуальні контакти державного виконавця: де їх знайти

Стягувач може обрати до кого звернутися з виконавчим документом для примусового виконання рішення: до державного або приватного виконавця. Як знайти свого державного виконавця, пояснили в Мін’юсті.

Якщо у вас виникли запитання щодо автоматичного арешту коштів боржників, умов користування арештованими рахунками, визначення поточного рахунку фізичної особи-боржника у банку для здійснення видаткових операцій, а також щодо зняття арешту з банківських рахунків, вам необхідно звернутися безпосередньо до державного або приватного виконавця. Кожен випадок є унікальним, а отже відповіді на низку запитань вам зможе надати тільки виконавець, який веде справу. Про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «Закон і Бізнес».

Коли вам приходить повідомлення про накладення арешту на банківські рахунки — контакти вашого виконавця або відділу Державної виконавчої служби ви знайдете саме в повідомленні. В першу чергу, звертатися необхідно за вказаними контактами.

Отже, як знайти актуальні контакти державного виконавця?

Розглянемо варіант пошуку на прикладі Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ):

Зайдіть на вебсайт Міністерства юстиції та перейдіть на вкладку «Вебсайти міжрегіональних управлінь юстиції» (там знайдете перелік міжрегіональних управлінь Мін’юсту).

Оберіть міжрегіональне управління, до сфери управління якого відноситься ваша область, та перейдіть на його вебсайт.

Зверху на головній сторінці міжрегіонального управління у вкладці «Про управління» оберіть «Структура управління».

Перейдіть на вкладку «Територіальні відділи та контори» та оберіть «Територіальні відділи державної виконавчої служби».

Знайдіть необхідний відділ ДВС (наприклад, у місті Києві) та зв’яжіться з відповідальними особами за вказаними контактами.

Також ви можете звернутися за єдиним номером телефону «гарячої лінії» органів державної виконавчої служби: 0 800 356 917.

Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.

До функцій call-центру належать невідкладне вирішення порушених заявниками питань, які не потребують додаткового вивчення, або ж надання відомостей, які містяться в автоматизованій системі виконавчого провадження (надання реквізитів рахунків, контактних даних органів ДВС, суми заборгованості, підстав накладення арешту тощо).

Телефонна гаряча лінія працює на прийом та розгляд звернень виключно у телефонному режимі.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *