Недійсне страхове покриття: як російські нафтові танкери обходять санкції США та ЄС

Недійсне страхове покриття: як російські нафтові танкери обходять санкції США та ЄС

Російські нафтові танкери, що обходять санкції США та ЄС, покладаються на страхове покриття, за якою неможливо пред’явити претензії, йдеться у розслідуванні Financial Times та датської медіагрупи Danwatch.

У документах йдеться про те, що низка російських суден має фіктивне страхування для отримання дозволу виходу у море, яку може бути анульовано в разі техногенної катастрофи. Про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «Форіншурер».

Російський страховик “Ингосстрах” надає страхове покриття, яке необхідне її клієнтам для заходу в порти по всьому світу. Але в договорі прописано «застереження про виключення санкцій», яке анулює претензії більшості танкерів, що перевозять російську нафту.

Договори страхування російського флоту з “Ингосстрахом” потенційно наражають прибережні держави Європи та Азії на величезні потенційні витрати на очищення в разі розливу нафти. Аналітики виявили низку танкерів флоту, які використовують таке страхове покриття під час плавання через датські води та Англійський канал на шляху до Індії.

Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Це також підкреслює, що складний режим західних санкцій, спрямований на скорочення енергетичних доходів москви після її повномасштабного вторгнення в Україну, міг ненавмисно збільшити екологічні загрози від неадекватно застрахованих суден.

Як писав Форіншурер, 25% російських морських поставок сирої нафти з моменту введення обмежень 5 грудня 2023 року були застраховані західними страховими компаніями.

На основі аналізу даних Financial Times стверджує, що 18 вантажів російської сирої нафти було завантажено на застраховані танкери з моменту введення обмеження ціни, що становить приблизно чверть з 63 суден, які перевозили російську сиру нафту з того часу в минулому році. Кожне судно мало діюче страхове покриття від західного страховика. Чотири інші судна прямували до Болгарії, яка через залежність її нафтопереробних заводів від російської нафти звільнена від заборони ЄС на імпорт російської нафти до кінця 2024 року.

Глобальні страховики 23 грудня 2023 року опублікували поправки до певних полісів, включаючи покриття відповідальності фрахтувальників, за винятком збитків, пов’язаних із конфліктом або будь-яким його розширенням.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *