Портрет клієнта як основа маркетингової стратегії: Ключові аспекти та переваги

Портрет клієнта як основа маркетингової стратегії: Ключові аспекти та переваги

Щоб ефективно продавати товари та послуги, необхідно знати свою клієнтську аудиторію, тобто людей, які їх купуватимуть. Характерні риси й переваги дуже важливі, у своїй слід враховувати, що іноді можуть змінюватися. Якщо знати портрет клієнта, можна без проблем побудувати релевантну маркетингову стратегію.

Що дає бізнесу побудова портрета клієнта. Про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «Companion UA».

Є кілька причин, з яких варто замовити таку послугу:

  • можливість сегментувати та аналізувати обрану цільову аудиторію за певними критеріями;
  • знайти нові напрями, що дозволять збільшити прибуток конкретного бізнесу;
  • для кожного клієнтського сегменту розробити унікальні рекламні пропозиції;
  • скласти стратегію, яка дозволить зацікавити кожен сегмент потенційних покупців;
  • ефективно розподіляти рекламний бюджет – це можливо завдяки персоналізованій рекламі.

Як працює послуга

Для аналізу використовують великий обсяг даних. Аудиторія фільтрується за більш ніж сотнею критеріїв з використанням предикативних моделей. Клієнти характеризуються не просто за віком та статтю, але й за інтересами і навіть типом транспорту, який вони використовують. За бажанням клієнта конкретні критерії можуть бути додані.

Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Не важко вирахувати приблизний обсяг потенційної аудиторії. Для цього використовується модель look-alike, що дозволяє визначити, скільки людей зацікавиться конкретною послугою. Серед абонентів мобільного оператора визначаються люди, котрі максимально схожі на портрет потенційного клієнта конкретного замовника. Чому це цікаво? Тому що в майбутньому можна буде робити тематичні розсилки повідомлень з інформацією, наприклад, про відкриття магазину або акційні пропозиції.

Big data-інструменти – це гарне рішення для бізнесу, яке дозволяє, серед іншого, покращити досвід реальних клієнтів. Портрети потенційних покупців можуть бути складені навіщо, від пекарні до банку. При цьому телеком-оператор використовує унікальні дані з більш ніж 25 мільйонів пристроїв.

Вкладатися у розвиток свого бізнесу – це необхідність, яка зумовлена високою конкуренцією.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *