Поширені юридичні помилки в соціальних мережах, які потрібно уникати у своєму бізнесі
Про те, чому краще радитись з юристом перед створення сайту, наповненням соціальних мереж та чому cancel culture стосується не лише американських селебріті.
Зрозуміло, що якщо у вас виникли певні проблеми зі здоров’ям, то ви звернетесь до лікаря, якщо вам потрібно зареєструвати компанію — ви будете шукати досвідченого юриста, але чому для створення вашого сайту вам буде замало допомоги лише розробника чи дизайнера розберемось далі. Про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «Loyer».
Насправді допомога чи порада юриста вам буде необхідна, як на кожному етапі формування вашого бізнесу, так і для подальшого його підтримання, оскільки навіть оформлення соціальних мереж та сайтів компанії має ряд юридичних нюансів, помилка в яких може мати велику ціну для вашого бізнесу.
Чому вам краще порадитись із Вашим юристом перед створенням вашого сайту чи наповненням ваших соціальних мереж?
На що обов’язково потрібно звернути увагу при створенні сайту? Ваш сайт обов’язково має містити юридичну назву вашої компанії, її адресу та реєстраційний номер, а у випадку, якщо ваша компанія має ліцензію, то потрібно також зазначити принаймні, яким органом ця ліцензія була видана. У жодному разі не можна забувати про захист персональних даних та відповідність вашого сайту GDPR.
Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.
Залежно від того, які послуги ваш бізнес буде надавати, потрібно також буде додати відповідні політики та додати контакти для зворотного зв’язку. Окрім того, якщо ваша компанія займається ліцензованим типом бізнесу, то політики вашого сайту та сам сайт обов’язково мають відповідати всім вимогам регулятора.
Ваш сайт може бути яскраво та логічно оформлений, проте, якщо ви не розмістите всього вище переліченого, то питання можуть виникнути не лише під час відкриття банківських рахунків, а також і при підготовці звітності чи аудиті.
Окрім того, ваш сайт має відображати заявлені вами види діяльності та розповідати чи рекламувати саме ті послуги та товари, що ви плануєте розповсюджувати.
Якщо ви вже зареєстрували вашу компанію та намагаєтесь відкрити рахунки для вашого бізнесу, то ваш вебсайт та соцмережі стануть чи не одними з перших предметів для перевірки командою комплаєнсу обраної банківської інституції.
Цікаво, проте немалу роль також відіграють соціальні мережі не лише компанії, а і власників бізнесу. Так, до прикладу, якщо у всіх аплікаційних формах для відкриття рахунку чи отримання ліцензії ви зазначені, як директор компанії чи власник бізнесу, а у ваших профілях у соціальних мережах немає жодної згадки про це, то в іншої сторони можуть виникнути питання та з’явиться привід для більш серйозного комплаєнсу.
Чи можна забути про всі ці нюанси, якщо ви вже відкрили банківський рахунок?
Однозначно, ні. Адже ваша компанія зможе підпасти під періодичну перевірку або у вашої фінансової установи може змінитись банк кореспондент і його перевірка може бути навіть довшою та ретельнішою, ніж на стадії відкриття рахунку.
Чому cancel culture стосується не лише американських селебріті?
Ні для кого не секрет, що все, що було завантажено до мережі Інтернет уже ніколи не зможе безслідно зникнути. Від початку повномасштабного вторгнення велика кількість фінансових інституцій перестала обслуговувати компанії та клієнтів, що мали хоча б дотичне відношення до Російської Федерації.
Перевіркам підлягали всі соціальні мережі пов’язаних із компаніями осіб, а приводом до закриття чи блокування рахунку могла стати туристична фотографія десятирічної давнини на території столиці країни агресора.
Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.
Такому повороту подій не позаздрять навіть американські селебріті, які стикаються з так званою «культури відміни» за висловлювання та дії, що були зроблені ними в минулому. Так, сьогодні зірки втрачають багатомільйонні контракти за необдумані зопалу сказані слова десятирічної давнини.
Існує величезна кількість кейсів, де підприємцям відмовляли у відкритті банківського рахунку, через те, що колишній директор компанії-апліканта, працює чи працював у компанії з поганою репутацією. Загальновідомі фінансові інституції з хорошою репутацією можуть собі дозволити обирати своїх клієнтів самостійно, тому процедури комплаєнсу проводяться достатньо глибоко.
Звичайно, що всі нюанси буде важко вмістити в одній статті, оскільки це все дуже індивідуально та залежить від умов контрено вашого кейсу, проте можна з впевненістю сказати, що консультацію грамотного юриста допоможе вам зекономити купу часу та коштів.
Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!