Процес реєстрації компанії в Румунії: витрачений час та зусилля
Румунія – країна, яка має зростаючу економіку, високі показники технологій та зручну податкову систему. Саме це робить її привабливою для створення нових компаній, започаткування нової справи. Але що потрібно зробити для реєстрації?
Які терміни подання документів? Ці питання турбують кожного бізнесмена, який вирішив відкрити компанію в Румунії. Адже на все це потрібен час, нерви та додаткові сили. Спробуємо розібратися, чи це так. Про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «Закон і Бізнес».
Чому варто вибрати Румунію для реєстрації компанії?
Кожен, хто починає нову справу, вважає за краще бути впевненим у тому, що приймає правильне рішення. Головні переваги реєстрації компанії в Румунії:
- зручне місце розташування;
- податкові пільги;
- проста процедура реєстрації;
- доступність ринків;
- висококваліфіковані кадри.
Скільки часу піде на реєстрацію?
Для проведення процедури реєстрації компанії в Румунії знадобиться певна кількість часу. Процедура не легка. Вона передбачає виконання кількох етапів:
- збір необхідних документів;
- реєстрація назви установи;
- відкриття рахунку в банку;
- подача паперів для процедури реєстрації установи;
- отримання унікального номера для реєстру.
Кількість витраченого часу на реєстрацію компанії в Румунії залежить від оперативності збору всіх документів. Щойно все буде готове, папери відправлять за кордон. З цього моменту пройде трохи більше 4 днів. Якщо у вас немає часу на самостійне збирання пакета документів, завжди можливо довірити це завдання висококваліфікованим фахівцям.
Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.
Скільки сил піде на реєстрацію?
Здійснити реєстрацію компанії в Румунії не так складно, як здається на перший погляд. Головне знати, що необхідно зробити для цього і зібрати всі документи.
Збір усіх паперів може вимагати безліч сил. Адже бюрократична тяганина – завдання не з легких. Але результат обов’язково того вартий. Зверніться до фахівців, щоб дізнатися точний список необхідних документів. Його дотримання дозволить вам зробити роботу максимально швидко та грамотно, без додаткових зусиль.
Збір документів – половина роботи з реєстрації компанії в Румунії. Вам також варто подбати, щоб усі папери були подані вчасно. Для цього також знадобиться небагато сил. Адже інакше ви можете отримати незадовільний результат.
Щоб бути впевненим у тому, що реєстрацію компанії в Румунії було здійснено швидко та з мінімальними витратами, довіртеся фахівцям Crystal Tax. Вони допоможуть вам заощадити час та сили для отримання максимально позитивного результату.
Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!