Сервісні центри МВС запускають онлайн-консультації для осіб із порушенням слуху

Сервісні центри МВС запускають онлайн-консультації для осіб із порушенням слуху

Відтепер українці, які мають порушення слуху можуть звернутись за консультацією до фахівців сервісних центрів МВС та отримати зворотний зв’язок завдяки інноваційним технологіям.

На офіційному вебсайті Головного сервісного центру МВС встановили спеціальний віджет «Вушко». Він дозволяє в режимі онлайн особам з порушенням слуху спілкуватися з фахівцем сервісного центру МВС. Зокрема, зв’язатися з оператором, який володіє жестовою мовою і отримати відповіді на запитання. Про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «Закон і Бізнес».

Алгоритм отримання консультації за допомогою віджета «Вушко»:

– натиснути на віджет «Вушко», що розміщений на вебсайті Головного сервісного центру МВС;

– у формі, що спливає, обрати дату і час та ввести номер мобільного телефону для зв’язку;

– очікувати на відеозв’язок із сурдоперекладачем;

– ввести код з відео, який показує перекладач з жестової мови.

Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Працівник зв’язується з контакт-центром Головного сервісного центру МВС. Таким чином забезпечує діалог між людиною з порушенням слуху та фахівцем.

У майбутньому планується встановити спеціальний віджет «Вушко» на офіційних вебсайтах регіональних сервісних центрах МВС.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *