Стартував Єдиний Контакт-центр судової влади в Україні

Стартував Єдиний Контакт-центр судової влади в Україні

Державна судова адміністрація України створила «гарячу лінію», яка є важливим інструментом для покращення доступу громадян до судових послуг та розв’язання їх питань.

Основними завданнями роботи телефонної «гарячої лінії» є надання довідково-консультативної допомоги, прийняття, реєстрація та облік пропозицій, громадян, підприємств, установ, організацій, які звертаються на телефонну «гарячу лінію» з питань, що стосується діяльності ДСА України, територіальних управлінь ДСА України, Судів, державних підприємств, що належать до сфери управління ДСА України. Про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «Я і Закон».

Усі звернення громадян та представників підприємств, установ, організацій, що надійшли на телефонну «гарячу лінію», реєструються в день їх надходження відповідальними працівниками Єдиного Контакт-центру судової влади України.

В рамках Єдиного Контакт-центру судової влади України працюють:

  • інформаційний центр Верховного Суду;
  • інформаційний центр Вищої ради правосуддя;
  • телефонна «гаряча лінія» ДСА.

Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Також, звернувшись до Єдиного Контакт-центру судової влади України: (044) 207-35-46, громадяни можуть:

  • отримати інформацію щодо місцевих та апеляційних судів;
  • підтримку користувачів електронного суду;
  • інформацію щодо сплати судового збору;
  • ставити запитання щодо відеоконференцзв’язку.

Приймання телефонних дзвінків на телефонну»гарячу лінію» проводиться в робочі дні з понеділка по четвер – з 09:00 до 18:00, у п’ятницю – з 09:00 до 16:45 (за винятком святкових і вихідних днів) за номером телефону Єдиного Контакт-центру судової влади України (044) 207-35-46.

У разі застосування громадянином ненормативної лексики, образ, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, у випадках, коли громадянин вчиняє психологічний тиск, відповідальний працівник Єдиного Контакт-центру судової влади України має право повідомити громадянина про неприпустимість таких висловлювань та припинити спілкування з ним.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *