Впровадження електронних гарантій Держмитслужбою: як зміниться процес подання декларацій

Впровадження електронних гарантій Держмитслужбою: як зміниться процес подання декларацій

Державна митна служба України успішно завершила перехід на нову систему управління гарантіями (GMS), яка забезпечує ефективну обробку всіх видів гарантій у безпаперовій формі. Тепер усі процеси подання, редагування та відкликання гарантій відбуваються в електронному форматі, включаючи індивідуальні гарантії, – повідомила Держмитслужба.

Введено чотири способи подання гарантій: онлайн API, офлайн API, електронна пошта та особистий кабінет на порталі «Єдине вікно для міжнародної торгівлі» Держмитслужби. Про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «Судово-юридична газета».

Тепер у графі «В» митної декларації обов’язково вказується GRN (номер гарантії, присвоєний митницею) взамін номера, який присвоює гарант.

Особистий кабінет надає повну інформацію про весь життєвий цикл гарантій як для учасників зовнішньоекономічної діяльності, так і для гарантів.

Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.

Використання паперових форм гарантій можливе лише у випадках, коли виникають проблеми з електронною системою або іншими інформаційними ресурсами митних органів.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *