Чому немає доступу до матеріалів справи в е-кабінеті? Розглянемо причини

Чому немає доступу до матеріалів справи в е-кабінеті? Розглянемо причини

Подекуди учасники справи не можуть ознайомитися із матеріалами справи в «Електронному суді». У ДП ІСС «Електронний суд» звернули увагу на основні причини, що унеможливлюють таке ознайомлення.

Причина №1: невнесення ідентифікаційних даних користувача до АСДС

Можливість дистанційного ознайомлення з матеріалами судової справи в «Електронному кабінеті» надається користувачу у разі внесення судом інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків, або паспортні дані, або ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань учасника судового процесу в автоматизовану систему документообігу суду (статистичну картку). Про це повідомляє АНТИРЕЙД з посиланням на «Закон і Бізнес».

Таким чином, вказаний параметр є основним для отримання доступу до матеріалів судової справи в «Електронному кабінеті».

У разі надсилання користувачем документів у справі за допомогою власного «Електронного кабінету» ідентифікаційні дані користувача вносяться до автоматизованої системи документообігу суду в автоматичному режимі.

Підписуйтесь на наш Канал у Telegram та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook, щоб бути в курсі найважливіших подій.

У разі надсилання особою документів у справі в паперовій формі її ідентифікаційні дані вносяться до автоматизованої системи документообігу суду працівником суду в обов’язковому порядку. У разі відсутності в поданих документах ідентифікаційних даних учасника справи такі дані вносяться працівником суду одразу після їх отримання судом. У тому числі — за поданими учасниками справи заявами, наприклад як заява про ознайомлення з матеріалами справи в електронному вигляді (внесення реєстраційного номеру облікової картки платника податків до додаткових відомостей про учасника справи та надання доступу до електронної справи).

Причина №2: недотримання правил роботи з документами

До «Електронного кабінету» користувачів передаються такі типи електронних примірників документів по справі:

з комп’ютерної програми «Д-3»:

1) реєстраційна картка вхідного документу;

2) реєстраційна картка вхідної електронної пошти;

3) протоколи автоматизованого розподілу справи (повторного, визначення слідчого судді тощо);

4) судові рішення;

5) документи, що переведені до технологічного статусу «Оригінал»;

з комп’ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду»:

1) перший системний справоутворюючий документ (документ реєстрації справи);

2) протоколи автоматизованого розподілу справи (повторного, визначення слідчого судді тощо);

3) судові рішення;

4) реєстраційні картки надходження та відправлення документів з/до ЕКЕС;

5) документи, що переведені до технологічного статусу «Оригінал».

У разі необхідності внесення у згадані комп’ютерні програми сканованих документів або інших файлів – такі документи необхідно прикріплювати до вищевказаного переліку документів, оскільки в іншому випадку це буде однією з причин не відображення в Електронних кабінетах користувачів матеріалів судової справи.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *