Куди подавати скарги після ліквідації Нацфінпослуг
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг» від 12.09.2019 №79-ІХ (далі – Закон) визначено перерозподіл та консолідацію функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг.
Пунктом 7 розділу II Закону встановлено, що Національний банк України, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку з 1 липня 2020 року є правонаступниками Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, у здійсненні повноважень та виконанні функцій з державного регулювання та нагляду у сфері ринків фінансових послуг у межах повноважень, встановлених Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг».
У зв’язку з чим, скарги споживачів ринків фінансових послуг просимо направляти до:
Національного банку України
- на електронну скриньку [email protected]
- документи в паперовій формі:
– засобами поштового зв’язку на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9;
– через шафу для приймання документів, що установлена за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 11-б.
Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку
- на електронну скриньку[email protected]
- документи в паперовій формі:
– засобами поштового зв’язку на адресу: 01001, м. Київ, вул. Московська 8, корпус 30;
– через скриню для приймання документів, що установлена за адресою: м. Київ, вул. Московська 8, корпус 30.
Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!