Страхова виплата за пошкодження авто в ДТП зросла на 15% протягом останнього року

МТСБУ оприлюднило показники діяльності страховиків у першому кварталі 2018 року та графічний інформер «світлофор», що дозволяє клієнту швидко та зручно обрати страхову компанію.

У першому кварталі 2018 року страховики уклали більше 1,6 млн. договорів страхування ОСЦПВ. Страхові платежі за договорами склали 908,4 млн. грн.

                                           ТОП-10 СК за сумою страхових платежів

Назва страхової компанії

Сума премій, грн

ПАТ “НАСК “ОРАНТА”

97 754 596,34

АТ “СГ “ТАС” (приватне)

90 244 129,30

ПрАТ “СК “ПРОВІДНА”

58 764 686,23

ПрАТ  “УСК  “Княжа Вієнна Іншуранс Груп”

46 646 503,82

ПрАТ СК “ПЗУ Україна”

44 787 729,69

ПрАТ “УПСК”

44 627 524,51

ПрАТ “СК “УНІКА”

40 894 295,82

ПРАТ “СК  “АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ”

33 355 411,54

ПРАТ СК “ВУСО”

29 925 612,80

АТ “СК “АХА Страхування”

28 355 090,38

Протягом першого кварталу 2018 року страховики врегулювали більше 31 тис. страхових звернень в результаті ДТП  та виплатили потерпілим 529,1 млн. грн.  Рівень збитковості (співвідношення страхових виплат до страхових премій) продовжує зростати. Так, за результатами першого кварталу 2018 року він склав 58,2% (за результатами четвертого кварталу 2017 року – 52,3%). Середній розмір страхової виплати склав 17 тис. грн. в той же час за даними аналогічного періоду 2017 року середня виплата складала 14,4 тис. грн.

                                              ТОП-10 СК за сумою страхових виплат

Назва страхової компанії

Сума виплат, грн

ПрАТ СК “ПЗУ Україна”

46 359 046,61

ПрАТ “СК “ПРОВІДНА”

45 213 798,43

АТ “СГ “ТАС” (приватне)

43 471 730,28

ПАТ “НАСК “ОРАНТА”

36 986 797,11

АТ “СК “АХА Страхування”

34 905 287,28

ПрАТ  “УСК  “Княжа Вієнна Іншуранс Груп”

34 595 305,46

ПрАТ “СК “УНІКА”

25 091 153,82

ПрАТ “УПСК”

22 739 071,43

ПРАТ “СК  “АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ”

20 355 352,59

ПрАТ “СК “ЮНІВЕС”

15 395 624,07

Середній строк врегулювання вимог за шкоду, заподіяну майну потерпілих склав 85 днів від дати ДТП. При цьому у 18 страхових компаній з 53 страховиків, що входять до складу МТСБУ показник «Якість врегулювання збитків» знизився. А у 23 страхових компаній середній строк врегулювання складає більше 100 днів від дати ДТП (за результатами четвертого кварталу 2017 року таких компаній було лише 18).

Кількість скарг на дії страховиків у першому кварталі 2018 року зросла на 38,8% в порівнянні з попереднім періодом та склала 554 скарги. З них 238 скарг стосувались діяльності СК «Домінанта». Також значна кількість скарг стосувались дій СК «Київський страховий дім» – 40 скарг (8,2% до всіх врегульованих страховиком звернень за звітний період), СК «Юнівес» – 32 скарги (3,6% звернень), СК «Омега» – 25 скарг (4,3% звернень), СК «КИЇВ РЕ» – 25 скарг (17,2% звернень).

«Якість врегулювання та  рівень скарг на дії страховика – найважливіші показники клієнтоорієнтованості страхової компанії. Сьогодні ми є свідками стрімких змін, що відбуваються на ринку ОСЦПВ: коли одні страховики докладають зусиль по скороченню термінів страхової виплати, популяризуючи серед клієнтів укладення на місці ДТП європротоколу, в тому числі й електронної його версії, звернення в рамках прямого врегулювання збитків, а інші страховики – суттєво затягують процедуру страхової виплати, вдаються до виплат  частинами та  всіляко ускладнюють процес страхового врегулювання. МТСБУ закликає споживачів з відповідальністю ставитись до вибору страховика, опираючись в тому числі на дані та графічні інформери МТСБУ», – зауважив Володимир Шевченко, генеральний директор МТСБУ.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *