Від нав’язаних банком послуг можна відмовитися – НБУ

Закон про банки та банківську діяльність забороняє банкам нав’язувати клієнтам додаткові послуги.

Про це йдеться в роз’ясненні Національного банку.

«Пропонувати свої послуги, нехай навіть наполегливо, — це не порушення прав споживачів. Проте банкам непотрібно видавати бажане за дійсне. Якщо банк стверджує, що не може видати зарплатну чи пенсійну картку без кредитної, — він уводить вас у оману та нав’язує послугу», — повідомляє НБУ.

Регулятор наводить найчастіші приклади нав’язування банками послуг:

— банк видає кредитну картку разом із зарплатною;

— банк включає обов’язкову страховку певної страхової компанії до пакета послуг під час отримання кредиту, навіть, якщо клієнт бажає застрахуватися в іншій компанії;

— банк продає страховку від нещасних випадків під час обміну валюти;

— банк самовільно підключив послугу sms-інформування та стягує за це комісію.

У НБУ зазначають, що клієнт має повне право відмовитися від додаткової послуги та навіть подати скаргу до Нацбанку.

«Спочатку потрібно написати скаргу на ім’я керівництва банку. Якщо банк відмовляється йти назустріч і нехтує скаргою, слід звертатися до НБУ», — пояснює регулятор.

Хотите быть в курсе важнейших событий? Подписывайтесь на АНТИРЕЙД в соцсетях.
Выбирайте, что вам удобнее:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твиттер twitter.com/antiraid

0 ответы

Ответить

Хотите присоединиться к обсуждению?
Не стесняйтесь вносить свой вклад!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *