Від нав’язаних банком послуг можна відмовитися – НБУ

Закон про банки та банківську діяльність забороняє банкам нав’язувати клієнтам додаткові послуги.

Про це йдеться в роз’ясненні Національного банку.

«Пропонувати свої послуги, нехай навіть наполегливо, – це не порушення прав споживачів. Проте банкам непотрібно видавати бажане за дійсне. Якщо банк стверджує, що не може видати зарплатну чи пенсійну картку без кредитної, – він уводить вас у оману та нав’язує послугу», – повідомляє НБУ.

Регулятор наводить найчастіші приклади нав’язування банками послуг:

– банк видає кредитну картку разом із зарплатною;

– банк включає обов’язкову страховку певної страхової компанії до пакета послуг під час отримання кредиту, навіть, якщо клієнт бажає застрахуватися в іншій компанії;

– банк продає страховку від нещасних випадків під час обміну валюти;

– банк самовільно підключив послугу sms-інформування та стягує за це комісію.

У НБУ зазначають, що клієнт має повне право відмовитися від додаткової послуги та навіть подати скаргу до Нацбанку.

«Спочатку потрібно написати скаргу на ім’я керівництва банку. Якщо банк відмовляється йти назустріч і нехтує скаргою, слід звертатися до НБУ», – пояснює регулятор.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *