Від нав’язаних банком послуг можна відмовитися – НБУ
Закон про банки та банківську діяльність забороняє банкам нав’язувати клієнтам додаткові послуги.
Про це йдеться в роз’ясненні Національного банку.
«Пропонувати свої послуги, нехай навіть наполегливо, – це не порушення прав споживачів. Проте банкам непотрібно видавати бажане за дійсне. Якщо банк стверджує, що не може видати зарплатну чи пенсійну картку без кредитної, – він уводить вас у оману та нав’язує послугу», – повідомляє НБУ.
Регулятор наводить найчастіші приклади нав’язування банками послуг:
– банк видає кредитну картку разом із зарплатною;
– банк включає обов’язкову страховку певної страхової компанії до пакета послуг під час отримання кредиту, навіть, якщо клієнт бажає застрахуватися в іншій компанії;
– банк продає страховку від нещасних випадків під час обміну валюти;
– банк самовільно підключив послугу sms-інформування та стягує за це комісію.
У НБУ зазначають, що клієнт має повне право відмовитися від додаткової послуги та навіть подати скаргу до Нацбанку.
«Спочатку потрібно написати скаргу на ім’я керівництва банку. Якщо банк відмовляється йти назустріч і нехтує скаргою, слід звертатися до НБУ», – пояснює регулятор.
Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!