Банкіри почали боротьбу за заможних клієнтів збанкрутілого Дельта Банку
Банкіри зацікавлені в залученні коштів заможних клієнтів, які дістануться їм у процесі виплат компенсацій вкладникам збанкрутілого Дельта Банку.
Про це розповіли керівники банків-агентів, які здійснюють виплати Фонду гарантування вкладів фізосіб.
За попередніми підрахунками, через кожен з чотирьох банків-агентів пройде близько 3 мільярдів гривень виплат. Фінансисти не приховують, що найбільш привабливі для них заможні клієнти збанкрутілого Дельта Банку. При цьому у кожного з банків своя стратегія «перехоплення» таких вкладників.
У державного Ощадбанка головний аргумент для заможних вкладників: депозити в цьому банку на 100% гарантуються державою незалежно від їх суми, в той час як в інших фінансових установах Фонд гарантування вкладів компенсує лише суми до 200 тисяч гривень. «Середня сума вкладу в Дельті – 21 тис. грн. Клієнти більш розташовані залишати у нас великі суми. Якщо коштів небагато, клієнт віддає перевагу їх забрати », – розповіла Валерія Малахова, директор департаменту роздрібного бізнесу Ощадбанку. У його системі вкладники збанкрутілого Дельта Банку залишили на депозитах майже половину грошей, отриманих у вигляді компенсацій від Фонду гарантування вкладів.
Відповідаючи на питання, скількох з 96 тисяч клієнтів Дельти, які пройдуть через систему Ощаду, держбанк хотів би дістати собі, Малахова сказала: «Хотілося б усіх. Але так як зараз ми зайняті виплатами, ми звернемося до вкладників Дельти з пропозицією стати нашими клієнтами трохи пізніше. Поки ми задовольняємося тим, що 40% коштів залишаються у нас в банку ».
У свою чергу державний Укрексімбанк, в першу чергу, намагається продемонструвати новим клієнтам якість сервісу, вироблене для великих клієнтів-юросіб та їх керівників, які становлять кістяк клієнтської бази банку. До того ж, спеціалізація Укрексімбанку – великі корпоративні клієнти, тому різко нарощувати роздрібну базу в гонці за показниками банк не має наміру.
«Ми не будемо гнатися за кількістю вкладників, – розповіла Світлана Монастирська, заступник голови правління Укрексімбанку, через систему якого пройде близько 140 тисяч вкладників Дельта Банку, – Для нас важливо не кількість клієнтів, а їх якість. У нас середня сума вкладу – 100 тис. грн, за пенсійним внеском – 80 тис. грн. Завдання на цей рік – залучити не менше півмільярда гривень на депозити ».
У ПриватБанку визнають: більшість клієнтів Дельти, хто буде отримувати компенсації через Приват, давно мали можливість порівняти сервіс двох банків: «Близько 90% вкладників вже є в нашій базі. Тобто вони або були, або є нашими діючими клієнтами », – сказав Андрій Шульга, директор департаменту заощаджень ПриватБанку. За його оцінками, на депозитах зараз осідає близько 30% від виплачених компенсацій і банк особливо не нав’язує свої послуги клієнтам збанкрутілої Дельти.
Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!