Сбербанк намагається стягнути з "Укрзалізниці" $55 млн

28 грудня Господарський суд м. Києва повернув без розгляду позовну заяву Сбербанку, в якій фінустанова просила суд стягнути з ПАТ «Українська залізниця» заборгованість за кредитним договором в розмірі 54,95 млн дол (за офіційним курсом НБУ на 23.12.2016 – 1,44 млрд грн).

Суд повернув Сбербанку позовну заяву тому, що вона не містила належних доказів надсилання відповідачу цієї заяви. Водночас суд звернув увагу Сбербанку, що після усунення допущеного порушення він має право повторно звернутися з позовом до суду.

Довідково

20 грудня Верховна Рада прийняла в цілому законопроект №5428 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підприємств залізничного транспорту, майно яких розташоване на території проведення антитерористичної операції», яким встановлено мораторій на звернення стягнення на активи ПАТ «Укрзалізниця» за боргами ДП «Донецька залізниця».

Голова парламентського комітету з питань транспорту Ярослав Дубневич зазначав, що майно Донецької магістралі не включено у статутний капітал ‘Укрзалізниці’, разом з тим кредитори не полишають спроб стягнути з компанії понад 4 млрд грн боргів Донецької залізниці.

Заступник міністра інфраструктури Дмитро Роменський повідомляв, що більшість цих боргів – за кредитами, наданими в 2011-2013 роках банками із російським капіталом.

Як писав Finbalance, 25 липня 2016 року Госпсуд м. Києва задовольнив позов банку ПУМБ (його контролює Р. Ахметов) до ПАТ «Українська залізниця» та вирішив стягнути з відповідача 549 млн грн (на підставі низки кредитних договорів, що укладалися банком в листопаді 2013 року з держпідприємством «Донецька залізниця»). Це рішення було залишене без змін постановою Київського апеляційного госпсуду від 20 вересня. Але 23 листопада Вищий госпсуд скасував рішення судів нижчих інстанцій і передав справу в Госпсуд м. Києва на новий розгляд в іншому складі суду.

27 грудня ‘Укрзалізниця’ і ‘Укргазбанк’ підписали договір, що передбачає надання компанії кредиту в розмірі 4 млрд грн на 5 років.

Як відомо, в травні 2015 року «Укрзалізниця» повідомила кредиторам про настання технічного дефолту підприємства й зазначила, що планує провести реструктуризацію боргу перед приватними кредиторами на 32 млрд грн при загальній сумі боргу в 37,5 млрд грн. Із них внутрішній борг перед приватними кредиторами становив близько 22 млрд грн.

На початок 2016 року кредитний портфель компанії, 85% якого номіновано в іноземній валюті, становив 46,9 млрд грн, що на 11,5% менше показника за станом на кінець року – на 20 грудня її розмір скоротився до 41,5 млрд грн.

У січні-2016 «Укрзалізниця» реструктуризувала зобов`язання на суму 500 млн дол за євробондами, домовившись про продовження терміну користування позикою до 2021 року.

На початку листопада голова правління ‘Укрзалізниці’ Войцех Балчун повідомив, що кредитний портфель компанії становить 43 млрд грн, із яких 83% в іноземній валюті. За словами Балчуна, керівництво компанії веде переговори з кредиторами про переведення боргу на нацвалюту для скорочення валютних ризиків.

07 грудня власники єврооблігацій «Укрзалізниці» на суму 500 млн дол погодилися до кінця 2017 року продовжити відмову від крос-дефолту за внутрішньою заборгованістю, в тому числі Донецької залізниці. Відповідну пропозицію компанії підтримали власники 93,48% цінних паперів.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *