Було схвалено проєкт оцінки держдопомоги

Було схвалено проєкт оцінки держдопомоги

Антимонопольний комітет України схвалив проєкт Постанови Кабінету Міністрів України, яким передбачається затвердження критеріїв оцінки допустимості державної допомоги суб’єктам господарювання для об’єктів портової інфраструктури, повідомляє АНТІРЕЙД з посиланням на Юридичну практику.

Ухвалений Комітетом проєкт Постанови буде оприлюднено для проведення консультацій з громадськістю та надісланий до зацікавлених органів державної влади для погодження

Відповідно до ухваленого проєкту, до категорій отримувачів державної допомоги належатимуть суб’єкти господарювання, які одночасно відповідають таким ознакам:

  • не перебуває у скрутному становищі;
  • здійснює господарську діяльність із використанням об’єктів портової інфраструктури.

При цьому державна допомога повинна мати стимулюючий ефект та спрямовуватись отримувачем на чітко визначений перелік витрат.

Зокрема це:

  • інвестиції для нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення інфраструктури порту;
  • інвестиції для нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення інфраструктури доступу;
    днопоглиблювальні роботи.
  • Витрати, пов’язані з діяльністю, яка не відноситься безпосередньо до транспорту, включаючи промислові виробничі потужності, що діють у порту, офіси чи магазини, а також портові надбудови не є допустимими.

Також проєктом критеріїв визначаються максимальні відсотки інтенсивності державної допомоги для інфраструктури порту, інфраструктури доступу та днопоглиблювальних робіт.

Окрім цього проєктом пропонуються також такі вимоги:

  • нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, технічне
  • переоснащення, експлуатація та/або оренда інфраструктури порту здійснюється суб’єктами господарювання, що визначаються на конкурентній, прозорій та недискримінаційній основі;
  • доступ до інфраструктури порту має бути відкритим для всіх бажаючих користувачів та надаватися на прозорій і недискримінаційній основі

Отже, зазначені критерії дадуть змогу запровадити на національному рівні єдині та зрозумілі підходи до оцінювання допустимості державної допомоги у сфері портової інфраструктури та забезпечать належну імплементацію відповідних положень Угоди про асоціацію.

Бажаєте бути в курсі найважливіших подій? Підписуйтесь на АНТИРЕЙД у соцмережах.
Обирайте, що вам зручніше:
- Телеграм t.me/antiraid
- Фейсбук facebook.com/antiraid
- Твіттер twitter.com/antiraid

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *